نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

حضور بازیگر نقش منفی دیگری در فیلم Mulan تایید شد

شرکت والت دیزنی از حضور بازیگر دیگری در فیلم Mulan (مولان) برای بازی در نقش منفی خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Mulan برای بازی در نقش شرور و منفی دیگر فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جیسون اسکات لی به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی بوری خان را در فیلم مولان بازی کند. بوری خان یک مبارز و جنگجوی فوق‌العاده است که یک ماجراجویی را برای گرفتن انتقام پدرش آغاز کرده است. اسکات لی سابقه همکاری طولانی مدتی را با شرکت والت دیزنی داشته است. او پیش از این نقش موگلی را در فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) محصول سال ۱۹۹۴، نقش علاءالدین را در سریال Arabian Nights (شب‌های عربی) و صداپیشگی دیوید کاونا در انیمیشن Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) و دنباله آن، را بر عهده داشته است. او همچنین حضور کوتاهی را در سریال Hawaii Five-0 (هاوایی فایو-زیرو) نیز داشته است.

Jason Scott Lee

طبق داستانی که شخصیت بوری خان دارد، او انگیزه بیشتری را در طول داستان فیلم پیدا خواهد کرد. در انیمیشن Mulan که در سال ۱۹۹۸ اکران شد، شان یو، رهبری ارتش شرور هان را بر عهده داشت که در نظر داشت امپراطوری چین را سرنگون کند، اما انگیزه او از این در طول انیمیشن فراتر نرفت. حال در اقتباس سینمایی و لایو اکشن این مجموعه، گونگ لی قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Mulan را که یک جادوگر است، بازی کند و او عناصر و انگیزه‌های فراطبیعی بیشتری را برای این شخصیت‌ها فراهم خواهد کرد.

لیو ییفئی، بازیگر چینی که با نام کریستال لیو نیز شناخته می‌شود، قرار است نقش هوآ مولان را در این فیلم Mulan بازی کند. این فیلم داستان دختری را روایت می‌کند که تصمیم دارد به ارتش بپیوندد و از پدرش مراقبت کند. دانی ین، جت لی، گونگ لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن و زانا تانگ، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. نیکی کارو، کارگردان فیلم McFarland, USA (مک‌فارلند، آمریکا)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Mulan قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده