نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

شخصیت لوبو در فصل دوم سریال Krypton حضور خواهد داشت

در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، حضور شخصیت لوبو تایید و اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال Krypton منتشر شده است.

اوایل ماه خرداد بود که شبکه سای فای (Syfy) از تمدید سریال Krypton (کریپتون) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 اطلاعات جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است. شبکه سای‌فای در جریان پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان امسال اعلام کرد که لوبو قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فصل دوم سریال کریپتون که سریال پیش درآمد شخصیت و مجموعه سوپرمن است، باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگر نقش لوبو در سریال Krypton منتشر نشده، اما مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال نیز هنوز شروع نشده است و طبق گفته سای‌فای، فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Krypton قرار است طی هفته‌های آینده آغاز شود که هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست و احتمال شروع آن طی چند ماه آینده نیز وجود خواهد داشت.

فصل جدید سریال Krypton حدود چهار یا پنج ماه پس از اتفاقات قسمت پایانی فصل اول آن آغاز خواهد شد. در ابتدای فصل دوم عواقب تغییر بازی در اواخر فصل اول سریال کریپتون بررسی می‌شود و همچنین کامرون ولش شورانر جدید سریال Krypton در فصل دوم آن خواهد بود که پیش از این دیوید اس گویر مسئولیت این سمت را بر عهده داشت. همچنین در فصل دوم سریال Krypton شاهد بازگشت برینیاک با بازی بلیک ریتسون و دومزدی نیز خواهیم بود. علاوه بر این، دنیای سریال قرار است فراتر از شهر کاندر و سیاره کریپتون نیز برود و ما به سیاره‌‌های متفاوت و بیشتری در فصل دوم این سریال نیز سفر می‌کنیم که از جمله آن می‌توان به سیاره کولو‌ (Colu) که سیاره محل تولد برینیاک است و مردم آدام استرنج با بازی شان سیپس اشاره کرد. 

همچنین قرار است در فصل دوم سریال Krypton شاهد نمایش قدرت کامل شخصیت دومزدی نیز باشیم، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. با توجه به شروع نشدن مراحل تولید فصل دوم، در پنل سریال کریپتون هیچ تصویر رسمی‌ای نمایش داده نشد. فصل دوم سریال Krypton قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده