نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰

واکین فینیکس رسما نقش جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی می‌کند

برادران وارنر رسما با واکین فینیکس برای بازی در نقش جوکر قرارداد همکاری امضا کرد. همچنین اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

شهریور سال گذشته بود که شرکت برادران وارنر و دی سی کامیکس از ساخت فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) خبر دادند. این فیلم قرار است به ریشه‌های شخصیت جوکر بپردازد و کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover خواهد بود. پس از آن گفته شد که واکین فینیکس قرار است نقش جوکر را در این فیلم بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور فینیکس در این فیلم قطعی شده و اطلاعات جدیدی از فیلم Joker منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فینیکس برای بازی در فیلم مستقل شخصیت جوکر با برادران وارنر به توافق نهایی رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. فیلم Joker که قرار است به ریشه و منشا شخصیت جوکر بپردازد، بودجه پایینی خواهد داشت و فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) در شهر نیویوک آغاز می‌شود.

Joker

گفته می‌شود فیلم Joker قرار است به جای یک فیلم بلاک‌باستر ابرقهرمانی، یک فیلم جنایی خشن و غیرمنتظره باشد. اتفاقات فیلم در اوایل دهه ۸۰ میلادی در شهر گاتهام جریان خواهد داشت و مشابه دیگر فیلم‌های دی‌سی (DC) نخواهد بود. طبق گفته هالیوود ریپورتر، استودیوی سازنده در توصیف فیلم جوکر گفته است که این فیلم به بررسی و کشف رازها و داستان مردی که جامعه به او توجه نمی‌کند می‌پردازد. در این فیلم نه تنها قرار است در مورد ریشه و منشا آن بیشتر بدانیم، بلکه قرار است رشد و بزرگ شدن او در طول داستان را نیز مشاهده کنیم. بودجه ساخت فیلم Joker حدود ۵۵ میلیون دلار اعلام شده است. همچنین این فیلم از لحن و محتوای تیره‌تر و تاریک‌تری نسبت به دیگر فیلم‌های دی‌سی برخوردار خواهد بود.

اما تلینجر کسکف، تهیه کننده فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) و ریچارد بارتا به‌عنوان تهیه کننده و تهیه کننده اجرایی در فیلم Joker حضور خواهند داشت. ورایتی اضافه کرد که این فیلم قرار نیست در زیر پرچم دنیای سینمایی دی‌سی یا دیگر محصولات مشابه شرکت دی‌سی قرار بگیرد و در واقع یک فیلم کاملا مستقل از دیگر استودیوهای فیلمسازی شرکت برادران وارنر است که تنها نام شرکت DC را به‌صورت اسمی حفظ خواهد کرد. همچنین جرد لتو هنوز بازیگر نقش جوکر در دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود و در دیگر فیلم‌های این مجموعه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

هنوز هیچ تاریخی برای اکران فیلم Joker اعلام نشده است. مارتین اسکورسیزی نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده