نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

واکین فینیکس احتمالا نقش جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی خواهد کرد

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، واکین فینیکس در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت است.

شهریور امسال بود که کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس از ساخت فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) خبر دادند. مدت کوتاهی بعد شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر در نظر دارد تا لئوناردو دی کاپریو را برای بازی در نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت استخدام کند و او گزینه محبوب و اصلی این کمپانی برای این نقش است. این فیلم بدون عنوان قرار است به ریشه شخصیت جوکر بپردازد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه حضور بازیگر دیگری برای بازی در نقش جوکر در این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با واکین فینیکس، بازیگر فیلم‌هایی چون گلادیاتور (Gladiator)، استاد (The Master) او (Her) و تو هرگز واقعا اینجا نبودی (You Were Never Really Here)، برای بازی در نقش این ابرشرور دنیای دی‌ سی در فیلم Joker است.

The Joker

ورایتی اضافه کرد که فینیکس گزینه محبوب و اصلی تاد فیلیپس، کارگردان و نویسنده فیلم مستقل شخصیت جوکر است. منابع نزدیک به این وب‌سایت ادعا می‌کنند که فینیکس پیشنهاد بازی در نقش جوکر را قبول کرده است و احتمالا این نقش را بازی خواهد کرد. با این حال، تاکنون کمپانی برادران وارنر یا شخص نزدیکی به دنیای دی‌سی به این خبر واکنش رسمی نشان نداده است. با این وجود، این نکته بسیار مهم است که اتفاقات فیلم مستقل شخصیت جوکر قرار است در خارج از دنیای سینمایی دی‌سی جریان داشته باشد. بنابراین حضور یا عدم حضور فینیکس در فیلم مستقل شخصیت جوکر تاثیری را روی بازی جرد لتو در نقش جوکر در دنیای سینمایی دی‌سی نخواهد داشت و لتو احتمالا برای نقش آفرینی دوباره در نقش جوکر در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار) باز خواهد گشت.

با وجود اینکه فینیکس هیچگاه در یک فیلم اقتباسی از کتاب‌های کامیک به ایفای نقش نپرداخته، اما او بارها به بازی در یک فیلم ابرقهرمانی نزدیک بوده است. پیش از اینکه بندیکت کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استرنج در فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) انتخاب شود، فینیکس در آستانه توافق با مارول استودیو برای بازی در این نقش بوده است. همچنین فینیکس پیشنهاد بازی در نقش لکس لوتر در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را رد کرده بود. علاوه بر این، فیلم Joker اولین تجربه کارگردانی فیلیپس در دنیای کامیک است که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون سه‌گانه فیلم The Hangover می‌شناسیم. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Joker مشخص و اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده