نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

اولین تصاویر گابریل لونا در فیلم ترمیناتور 6 منتشر شد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Terminator 6 منتشر شده که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت گابریل لونا، بازیگر نقش ترمیناتور هستیم.

مدتی کوتاهی است که فیلمبرداری و تولید فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶) در شهر مادرید در کشور اسپانیا آغاز شده است. علاوه بر بازگشت آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون، در این فیلم قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی چون مکنزی دیویس، گابریل لونا، دیگو بونتا و ناتالیا ریز، نیز باشیم. قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملا نادیده خواهد گرفت.

اوایل این ماه بود که اولین تصاویر از بازگشت شخصیت سارا کانر با بازی لیندا همیلتون در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Terminator 6 منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت جدید و بدون نام فیلم Terminator منتشر شده که در آن برای اولین‌بار شاهد ترمیناتور جدید سینما با بازی گابریل لونا هستیم. این تصاویر اطلاعات زیادی از این فیلم را به اشتراک نمی‌گذارد، اما لونا در یک محله لاتین زبان قابل مشاهده است و حتی در یک تصویر در حال نواختن گیتار است که مشخص نیست این تصویر در زمان استراحت او بوده یا بخشی از فیلمبرداری صحنه‌های فیلم Terminator است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Terminator 6 Gabriel Luna

فیلم Terminator 6 قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی ریبوت فیلم Terminator که در حال حاضر نام رسمی ندارد، بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) خواهد بود. جیمز کامرون که کارگردانی دو قسمت اول فیلم Terminator را بر عهده داشته است، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت جدید این مجموعه باز خواهد گشت. دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی، جاش فریدمن و بیلی ری، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده