نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

دنباله فیلم Enchanted همچنان در دست ساخت است

ایمی آدامز در مصاحبه جدید خود تایید کرد که دنباله فیلم Enchanted (افسون‌زده) همچنان در دست ساخت است.

والت دیزنی در طول سال‌های اخیر فیلم‌های لایو اکشن بسیاری را تولید و منتشر کرده که بیشتر آن اقتباسی از انیمیشن‌های قدیمی این شرکت بوده‌اند، اما فیلم Enchanted یکی از فیلم‌های لایو اکشن ارجینال این شرکت است که در سال ۲۰۰۷ با بازی ایمی آدامز، به‌روی پرده‌های سینما رفت. حال مدتی است که دیزنی تلاش می‌کند تا دنباله‌ای براساس این فیلم با نام Disenchanted (افسون‌زدایی)، تولید و منتشر کند، اما مدت زیادی می‌شود که اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ایمی آدامز در مورد وضعیت دنباله فیلم Enchanted صحبت کرده است. در مصاحبه با وب‌سایت ددلاین، آدامز گفت که فیلم Disenchanted همچنان در دست ساخت و توسعه قرار دارد و روند آن متوقف نشده است. او گفت:

من کاملا در این پروژه حضور دارم. ما در حال کار روی آن هستیم و بنابراین امیدوارم خبرهای بیشتری در آینده منتشر شود.

کارگردانی فیلم Disenchanted قرار است بر عهده آدام شنکمن باشد و دیوید وایز، آن فلچر و جی. دیوید استم، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. شنکمن همچنین تایید کرده بود که استفان شوارتز و آلن منکن برای نوشتن و ساخت آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال باز خواهند گشت. با این حال، تنها بازگشت ایمی آدامز، بازیگر نقش جیزل در فیلم Disenchanted تایید شده و هنوز بازگشت دیگر بازیگران اصلی قسمت اول از جمله پاتریک دمپسی، جیمز مارسدن، تیموتی اسپال، سوزان ساراندون و آدینا منزل، در این فیلم تایید نشده است.

فیلم Enchanted که با بودجه ۸۵ میلیون دلاری تولید شده بود،‌ در مجموع موفق شد بیش از ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم با تحسین منتقدان نیز روبه‌رو شد و این فیلم موزیکال نامزد دریافت دو جایزه گلدن گلوب و سه جایزه اسکار نیز شده بود که در نهایت موفق نشد هیچ جایزه‌ای را از این دو مراسم دریافت کند. آدامز برای بازی در فیلم Enchanted نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده