نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲

مایلز تلر نقش پسر شخصیت گوس را در فیلم Top Gun: Maverick ایفا خواهد کرد

بر اساس اعلام وب‌سایت ددلاین، مایلز تلر نقش پسر شخصیت گوس، بهترین دوست پیت میچل ملقب به ماوریک را در فیلم تاپ گان: ماوریک ایفا می‌کند.

از اوایل خردادماه امسال کار تولید و فیلمبرداری فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) رسما آغاز شد و هفته گذشته بود که نیکولاس هولت، گلن پاول و مایلز تلر به عنوان سه گزینه اصلی کمپانی پارامونت پیکچرز برای بازی در نقش پسر شخصیت نیک برادشا ملقب به گوس، که بهترین دوست پیت میچل ملقب به ماوریک با بازی تام کروز بود، معرفی شدند. حال و در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مایلز تلر از میان سه گزینه موجود، برای ایفای نقش پسر شخصیت گوس انتخاب شده است.

بر اساس اعلام وب‌سایت ددلاین، مایلز تلر که بیشتر برای بازی در فیلم Whiplash (ویپلش) محصول سال ۲۰۱۴ شناخته می‌شود، در نقش پسر بهترین دوست ماوریک ظاهر خواهد شد که گفته می‌شود این نقش یکی از نقش‌های اصلی فیلم تاپ گان: ماوریک به حساب می‌آید. شایان ذکر است که در فیلم Top Gun (تاپ گان) محصول سال ۱۹۸۶، آنتونی ادواردز نقش شخصیت گوس را بر عهده داشت و مگ رایان نیز نقش کرول برادشا، همسر این شخصیت را بازی کرده بود.

Top Gun

پیش از این، حضور تام کروز برای بازی در نقش ماوریک و وال کیلمر برای بازی در نقش تام کازنسکی ملقب به آیسمن، در فیلم Top Gun: Maverick تایید شده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده جوزف کوشینسکی خواهد بود که بیشتر برای کارگردانی فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) شناخته شده است و پیش از این در سال ۲۰۱۳ با تام کروز در فیلم Oblivion (فراموشی) همکاری کرده بود. کار نوشتن فیلمنامه‌ی اصلی این فیلم بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس و زک استنتز بوده که توسط اریک وارن سینگر، نویسنده فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی)، در حال بازنویسی است.

فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ بیست‌ویکم تیرماه ۱۳۹۸ (۱۲ جولای ۲۰۱۹) اکران خواهد شد. فیلم Top Gun در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار ساخته شده بود، در نهایت توانست بیش از ۳۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده