نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

تاریخ پخش فصل پنجم سریال BoJack Horseman اعلام شد

شبکه نت فلیکس رسما تاریخ شروع پخش فصل پنجم سریال انیمیشنی بوجک هورسمن (BoJack Horseman) را تایید و اعلام کرد.

شهریور سال گذشته بود که شبکه نت‌فلیکس سریال BoJack Horseman را برای فصل پنجم تایید کردحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه محبوب استریم تاریخ انتشار فصل پنجم این سریال انیمیشنی را تایید و اعلام کرده است. شبکه نت فلیکس در یک گفتگوی توییتری نمادین و تبلیغاتی با شخصیت بوجک هورسمن اعلام کرد که فصل پنجم سریال BoJack Horseman در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) از این شبکه منتشر خواهد شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله خلاصه داستان یا اولین تصویر رسمی از فصل پنجم این انیمیشن سریالی منتشر نشده است و تنها شاهد شوخی توییتری نتفلیکس و بوجک بودیم. نتفلیکس هفته گذشته اعلام کرده بود که فصل دوم سریال Ozark (اوزارک) در تاریخ ۳۱ آگوست امسال (۹ شهریور) منتشر خواهد شد.

bojack horseman

سریال BoJack Horseman داستان اسبی انسان‌نما به نام بوجک هورسمن را روایت می‌کند که در گذشته ستاره برنامه سیتکام محبوبی به نام Horsin' Around بوده است، اما هجده سال پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده است. کار ساخت و تولید سریال BoJack Horseman بر عهده رافائل باب واکسبرگ است. همچنین انتظار می‌رود که فصل پنجم سریال BoJack Horseman مانند چهار فصل گذشته در ۱۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید و منتشر شود. ویل آرنت در نقش بوجک هورسمن، ایمی سداریس در نقش شاهزاده کارولین، الیسون بری در نقش دایان نگوین، پل اف. تامپکینز در نقش آقای کره بادام زمینی و آرون پال در نقش تاد چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در سریال BoJack Horseman حضور دارند و به صداپیشگی می‌پردازند و قرار است در فصل پنجم این سریال نیز حضور داشته باشند. 

این در حالی است که رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق سریال BoJack Horseman، در حال ساخت یک سریال انیمیشنی با نام Undone (آندان) برای شبکه آمازون پرایم است. علاوه بر این سریال، اواخر سال گذشته شبکه نتفلیکس ساخت سریال Tuca & Bertie (توکا و برتی) از سازندگان سریال BoJack Horseman را تایید و اعلام کرد. لیزا هاناوالت، تهیه کننده سریال BoJack Horseman، وظیفه ساخت سریال Tuca & Bertie را بر عهده دارد و باب واکسبرگ نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. 


منبع Netflixlife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده