نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷

خالق سریال BoJack Horseman یک سریال انیمیشنی برای آمازون می سازد

رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق سریال BoJack Horseman، در حال ساخت یک سریال انیمیشنی با نام Undone برای شبکه آمازون پرایم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم آمازون پرایم دستور ساخت اولین سریال انیمیشنی نیم ساعته این شبکه را داده است و رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق، نویسنده و شورانر سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی بزرگسالانه را بر عهده خواهد داشت. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این سریال انیمیشنی «آندان» (Undone) نام دارد و کیت پوردی به باب واکسبرگ در ساخت این سریال کمک خواهد کرد. سریال Undone داستان دختری به نام آلما را روایت می‌کند که پس از یک تصادف اتومبیل مرگبار که از آن جان سالم به در برده است، متوجه می‌شود به قدرت‌های فرابشری دست یافته است. او متوجه می‌شود که می‌تواند زمان را دستکاری کند و تصمیم می‌گیرد که با استفاده از قدرت فرابشری خود حقیقت مرگ پدرش را کشف کند.

رزا سلزار، بازیگر فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ)، صداپیشگی شخصیت آلما و آنجلیک کابرال، بازیگر سریال Life in Pieces، صداپیشگی خواهر کوچک‌تر آلما را در سریال Undone بر عهده دارند. استودیو انیمیشن‌سازی سابمارین (Submarine) در آمستردام و Minnow Mountain در آستین در کشور آمریکا وظیفه تولید این سریال انیمیشنی را بر عهده دارند و هیسکو هالسینگ، طراح هلندی مستند انیمیشنی Cobain: Montage of Heck، وظیفه طراحی تولید و صحنه‌های سریال Undone را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که سریال Undone در سال ۲۰۱۹ از آمازون منتشر شود. 

علاوه بر این سریال، اخیرا شبکه نت فلیکس ساخت سریال Tuca & Bertie (توکا و برتی) از سازندگان سریال BoJack Horseman را تایید و اعلام کرده استلیزا هاناوالت، تهیه کننده سریال BoJack Horseman، وظیفه ساخت سریال Tuca & Bertie را بر عهده دارد و باب واکسبرگ نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. تیفانی هدیش نیز صداپیشگی شخصیت توکا را در این انیمیشن سریالی بر عهده دارد. همچنین سریال BoJack Horseman نیز برای فصل پنجم تمدید شده است و انتظار می‌رود که فصل پنجم این سریال انیمیشنی در سال ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده