نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

کوین فایگی در مورد انتخاب و معانی نام فیلم Spider-Man: Far From Home می‌گوید

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود در مورد نام دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming و معانی آن صحبت کرده است.

روز گذشته بود که تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، سرانجام نام رسمی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را تایید و اعلام کرد. دنباله این فیلم قرار است با نام Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: به دور از خانه) تولید و به‌روی پرده‌های سینما برود. با این حال، بسیاری تصور کردند که هالند غیر عمدی نام این فیلم را فاش کرده یا اینکه این موضوع تنها یک شوخی از طرف مارول بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، رسما نام این فیلم را تایید کرده است. در حاشیه کنفرانس خبری فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فایگی در جواب سوالی در مورد نام قسمت دوم فیلم Spider-Man تایید کرد که نام این فیلم Far From Home خواهد بود و ویدیو منتشر شده هالند بخشی از برنامه تبلیغاتی این فیلم بوده که پیش از این نیز مشابه آن را دیده بودیم. او در ادامه اضافه کرد که نام فیلم Spider-Man: Far From Home دارای معانی مختلف خواهد بود. فایگی گفت:

نام این فیلم براساس الگوی مشابه نام فیلم Spider-Man: Homecoming انتخاب شده است. من در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد معانی نام فیلم Far From Home صحبت کنم؛ اما مانند Homecoming، نام این فیلم دارای معانی مختلف و متفاوتی است و همچنین ما می‌خواستیم که با چیزی شبیه به نام Home ادامه دهیم که نماد کوچک اسپایدی نیز روی کلمه Home قرار بگیرد و ما به همین خاطر از انتخاب آن خوشحال هستیم.

Spider-Man: Homecoming

بدون شک یکی از دلایل انتخاب نام Far From Home، جریان داشتن اتفاقات این فیلم در خارج از شهر نیویورک و کشور آمریکا است و پیتر پارکر اینبار قرار است یک ماجراجویی جهانی را تجربه کند، اما باید تا انتشار اولین خلاصه داستان رسمی و اولین اطلاعات از اتفاقات این فیلم صبر کنیم تا در مورد مکان‌هایی که قرار است این فیلم در آن جریان داشته باشد، بیشتر بدانیم. طبق خبری که ماه گذشته منتشر شد، جیک جیلنهال ممکن است نقش شخصیت ابرشرور میستریو (Mysterio) را در فیلم Spider-Man: Far From Home بازی کند که احتمالا نام فیلم به این شخصیت نیز اشاره خواهد داشت.

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده