نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

نام دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming تایید شد

سرانجام تام هالند نام رسمی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را رسما تایید و اعلام کرد.

با اینکه ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming خیلی زود تایید شد، اما تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات بسیاری کمی از آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام نام رسمی فیلم Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲) رسما تایید و اعلام شده است. تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود نام رسمی این فیلم را تایید و اعلام کرده است. با اینکه به نظر می‌رسد او به طور تصادفی این کار را کرده، اما این کار تنها یک شوخی با فاش کردن داستان و اتفاقات یک فیلم توسط او بوده است. با توجه به تصویر روی تبلت هالند، دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است با نام Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: به دور از خانه) تولید و به‌روی پرده‌های سینما برود که به نظر می‌رسد مارول از الگوی نام قسمت اول برای انتخاب نام دنباله آن پیروی کرده است.

Spider-Man: Far From Home

با توجه به اینکه دنیای سینمایی مارول قرار نیست دارای پنلی در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی امسال باشد و زمان زیادی تا شروع فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی نمانده است، تایید نام فیلم با این روش چندان عجیب نبود. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، پیش از این تایید کرده بود که اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) روی دنباله فیلم Spider-Man اثر خواهد گذاشت و در این فیلم شاهد ماجراجویی اروپایی و خارج از آمریکای مرد عنکبوتی از جمله سفر به شهر لندن خواهیم بود که نام رسمی این فیلم نیز به این موضوع اشاره دارد. طبق خبری که ماه گذشته منتشر شد، جیک جیلنهال ممکن است نقش شخصیت ابرشرور میستریو (Mysterio) را در فیلم Spider-Man: Far From Home بازی کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که در این فیلم شاهد بازگشت شخصیت والچر با بازی مایکل کیتون نیز خواهیم بود.

همچنین شخصیت مک گارگان ملقب به اسکورپیون با بازی مایکل ماندو، نیز احتمالا در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور خواهد داشت و این موضوع باعث افزایش شایعات حضور گروه Sinister Six (شش خبیث) در دنیای سینمایی مارول شده است. همچنین در حال حاضر مارول در حال گرفتن تست بازیگری از بازیگران زن با سنی حدود ۲۰ سال برای یک نقش مهم است. جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی فیلم Spider-Man: Far From Home باز خواهد گشت و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم مرد عنکبوتی نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز خواهد بود. 

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل ماه جولای امسال (تیر) آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده