نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر فیلم King Kong مذاکرات خود برای بازی در فیلم Rocketman را آغاز کرد

جیمی بل مذاکرات خود با پارامونت پیکچرز برای حضور در فیلم Rocketman را آغاز کرد. Rocketman زندگینامه التون جان را روایت می‌کند.

ماه گذشته بود که شرکت پارامونت پیکچرز ساخت فیلم Rocketman (راکت من) را که زندگینامه التون جان، خواننده و آهنگساز معروف را روایت می‌کند، رسما تایید و اعلام کرد. تارون اگرتون، بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، قرار است نقش التون جان را در این فیلم ایفا کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که شرکت پارامونت بازیگر نقش برنی تاپین را در فیلم التون جان پیدا کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جیمی بل، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم King Kong (کینگ کونگ)، فیلم Jumper (جامپر) و فیلم Snowpiercer (برف‌شکن)، در حال مذاکره با پارامونت برای بازی در نقش بری تاپین، ترانه سرای مشهور انگلیسی، در فیلم Rocketman است.

تاپین در طول بیش از ۵۰ سال فعالیت به ساخت ۳۰ آلبوم التون جان کمک کرده است. تاپین و التون جان در آهنگ‌های بزرگ، تحسین شده و محبوبی چون آهنگ Crocodile Rock، آهنگ Honky Cat، آهنگ Candle in the Wind، آهنگ Saturday Night’s Alright for Fighting، آهنگ Bennie and the Jets و آهنگ Rocketman که نام فیلم از این آهنگ گرفته شده است، همکاری کرده‌اند. دکستر فلچر که پیش از این جانشین برایان سینگر برای کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) شده بود، کارگردانی فیلم Rocketman را بر عهده خواهد داشت. پیش از این فلچر با اگرتون فیلم Eddie the Eagle (ادی عقاب) محصول سال ۲۰۱۶، همکاری کرده بودند و این فیلم دومین همکاری این دو نفر است. 

فیلم Rocketman برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸) در نظر گرفته شده است. لی هال، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Billy Elliot (بیلی الیوت) که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده، فیلم War Horse (اسب جنگی) و فیلم Victoria & Abdul (ویکتوریا و عبدل)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم راکت من را بر عهده داشته است. فیلمبرداری و تولید فیلم Rocketman قرار است در طول تابستان امسال انجام شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده