نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

آنتونی بوردن، مجری و سرآشپز معروف در ۶۱ سالگی درگذشت

آنتونی بوردن، یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای جهان و شخصیت محبوب تلویزیونی از دنیا رفت.

صبح جمعه جسد آنتونی بوردن در هتل محل اقامت او در فرانسه پیدا شد. گفته می‌شود که علت مرگ او خودکشی بوده و در سن ۶۱ سالگی و در حالی که مشغول کار روی یکی از قسمت‌های فصل جدید برنامه معروف خود Parts Unknown بود، دست به خودکشی زده است.

شبکه CNN به عنوان میزبان تعدادی از برنامه‌های محبوب بوردن با تأیید این خبر، بیانیه‌ای صادر کرده که به شرح زیر است:

در کمال تأسف باید خبر درگذشت دوست و همکارمان آنتونی بوردن را تأیید کنیم. عشق او به ماجراجویی‌های جدید، پیدا کردن دوستان تازه، تجربه غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت و روایت داستان‌های جالب و جذاب از نقاط مختلف دنیا، او را به یک راوی و قصه‌گوی بی‌نظیر تبدیل کرده بود. مهارت و استعداد او همیشه ما را شگفت‌زده می‌کرد و بدون شک دلمان برای او تنگ خواهد شد. برای خانواده و دختر آنتونی بوردن در این موقعیت دردناک آرزوی صبر و تحمل می‌کنیم.

بوردن بیشتر به خاطر اجرای برنامه‌های متنوع خود معروف بود؛ از جمله A Cook's Tour تولید Food Network، برنامه Anthony Bourdain: No Reservations برنده جایزه امی (Emmy) و همین‌طور برنامه محبوب Parts Unknown.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که بوردن در سال ۲۰۱۴ برای تولید بخش‌هایی از Parts Unknown به ایران آمد. او از این سفر خود به نیکی یاد کرده و ایرانی‌ها را مردمی مهمان‌نواز معرفی کرده بود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده