نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

بازیگر فیلم Deadpool 2 به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، بازیگر جدیدی برای بازی در یک نقش مکمل به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) تایید و اعلام شده است. در ابتدا گروه ThatHashtagShow اعلام کردند که از منابع نزدیک خود شنیده‌اند که جولیان دنیسون، بازیگر نقش راسل کالینز ملقب به فایرفیست در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و بازیگر فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شده است. در ادامه وب‌سایت هالیوود ریپورتر حضور دنیسون برای بازی در یک نقش مکمل در فیلم Godzilla vs Kong را تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse باشد که مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز شود.

فیلم Godzilla (گودزیلا)، اولین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse بود که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت. در ادامه فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه)، دومین فیلم دنیای MonsterVerse بود که سال گذشته میلادی اکران شد و فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) قرار است سومین فیلم این دنیای سینمایی باشد که در سال ۲۰۱۹ به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با اینکه هنوز فهرست رسمی بازیگران فیلم Godzilla vs Kong اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که بازیگران اصلی فیلم King of the Monsters در این فیلم بازگردند. همچنین گفته می‌شود که برادران وارنر در حال مذاکره با فرانسیس مک‌دورمند، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) و فیلم Fargo (فارگو)، برای بازی در یک نقش مهم در فیلم Godzilla vs Kong است.

Frances McDormand

با این حال، اطلاعاتی از نقش دنیسون و نقش احتمالی مک‌دورمند در فیلم Godzilla vs Kong منتشر نشده است. کارگردانی این فیلم که در آن قرار است شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ باشیم، بر عهده آدام وینگارد خواهد بود. وینگارد بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های ترسناکی فیلم You're Next (چون تو بعدی هستی)، فیلم The Guest (مهمان)، فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ) شناخته شده است. تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده خواهند داشت.

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از اکران این فیلم، فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده