نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Rampage اعلام شد

بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Rampage با بازی دواین جانسون را تایید و اعلام کرد.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Rampage با بازی دواین جانسون را تایید و اعلام کرده است. در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم که اقتباسی از یک بازی ویدیویی قدیمی به همین نام است، برای انتشار در تاریخ ۲۶ ژوئن امسال (۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۷ جولای امسال (۲۶ تیر) عرضه خانگی خواهد شد. همچنین نسخه بلوری فیلم Rampage دارای محتوای اضافه‌ای چون ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت و تولید فیلم، چگونگی خلق شخصیت جرج، صحنه‌های حذف شده از فیلم، چگونگی تبدیل شدن بازی Rampage به یک فیلم سینمایی و Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری)، خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم را مشاهده کنید:

Rampage Bluray Cover

فیلم Rampage داستان یک نخستی‌شناس (Primatologist) به‌نام دیویس اوکویه با بازی دواین جانسون ملقب به راک را روایت می‌کند که به دنبال نجات بهترین دوست خود که جرج نام دارد است. جرج یک گوریل نقره‌ای رنگ است که به یک هیولای غول‌پیکر تبدیل می‌شود و قادر است هر ساختمانی را از بین ببرد. با این حال، جرج تنها جهش‌یافته این فیلم نیست. در این فیلم شاهد دو جهش‌یافته دیگر نیز هستیم که یکی از آن‌ها یک گرگ با نام رالف است و جهش‌یافته دیگر یک تمساح غول‌پیکر با نام لیزی خواهد بود. دواین جانسون، جفری دین مورگان، نائومی هریس، جو منگنیلو، مالین اکرمان، جیک لیسی، مارلی شلتن، جک کواید، مت آلفردا و پی. جی. برن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rampage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rampage بر اساس یک بازی با همین نام که توسط میدوی گیمز تولید و منتشر شده، ساخته شده است. در بازی چندنفره Rampage سه بازیکن در طول بازی کنترل شخصیت‌های انسانی بازی را بر عهده داشتند و می‌توانستند به سه حیوان مارمولک، گوریل و گرگ نیز تبدیل شوند و هرچیزی را در شهر نابود کنند. این بازی در ادامه برای کنسول پلی‌استیشن 2 نیز منتشر شده است. کارگردانی فیلم Rampage بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas (سن آندریاس) و فیلم Journey 2: The Mysterious Island (سفر ۲: جزیره اسرارآمیز)، بوده است. همچنین رایان انگل، رایان کاندال و کارلتون کیوس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Rampage را بر عهده داشته‌اند. اکران فیلم Rampage که با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری تولید شده است، از ماه گذشته آغاز شد و این فیلم تاکنون بیش از ۴۱۳ میلیون دلار که شامل بیش از ۹۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده