نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

ستاره سریال The Walking Dead به جمع بازیگران فیلم Rampage پیوست

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن جفری دین مورگان به جمع بازیگران فیلم رمپیج (Rampage) خبر داد.

هفته گذشته، فصل هفتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) به پایان رسید. حال طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جفری دین مورگان، بازیگر نقش نیگان در این سریال، به جمع بازیگران فیلم Rampage اضافه شده است. او پس از توافق با کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما، قراردادی برای حضور در این فیلم امضا کرده و قرار است نقش یک مامور دولتی به نام راسل را در فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Rampage بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم سن آندریاس (San Andreas)، است.

علاوه بر مورگان، دواین جانسون، نائومی هریس، جو منگنیلو، مالین اکرمان، جیک لیسی، مارلی شلتن، جک کواید، مت آلفردا و پی. جی. برن دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Rampage حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اکرمان که پیش از این در فیلم نگهبانان (Watchmen) با مورگان هم بازی بوده، قرار است ایفاگر نقش شرور و منفی این فیلم باشد. تاکنون اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است، اما جانسون پیش از این به حضور موجودات غول پیکر در این فیلم اشاره کرده بود. فیلمبرداری فیلم Rampage بزودی آغاز خواهد شد.

بازی چندنفره Rampage توسط میدوی گیمز منتشر شد که که سه بازیکن می‌توانستند در آن بازی کنند. سه بازیکن که شخصیت انسانی در طول بازی داشتند، می‌توانستند به سه مارمولک، گوریل و گرگ تبدیل شوند. در گیم پلی بازی، بازیکن می‌توانست بخش‌های بسیاری از شهر را نابود کند و ویرانی‌های بسیاری به بار بیاورد، با این وجود مشخص نیست که در فیلم Rampage نیز شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم.

فیلم Rampage قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده