نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

کارگردان جان ویک فیلم اقتباسی Analog را کارگردانی می‌کند

به‌تازگی مشخص شده که چاد استاهلسکی، کارگردان سری فیلم جان ویک (John Wick) قرار است فیلمی اقتباسی براساس کتاب‌های کمیک، به نام آنالوگ (Analog) را کارگردانی کند.

بعد از کار کردن و همکاری در سه پروژه تولید سری فیلم John Wick (جان ویک)، به‌خصوص قسمت سوم این مجموعه یعنی فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت سوم)، به نظر می‌رسد که کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) از کارگردانی چاد استاهلسکی راضی است و قصد دارد این ارتباط کاری را ادامه دهد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرده که این کمپانی قرارداد جدیدی را با چاد استاهلسکی امضا کرده تا این کارگردان اثر دیگری به نام Analog (آنالوگ) را کارگردانی کند؛ فیلم سینمایی اقتباسی‌ای که قرار است براساس کتاب کمیک علمی تخیلی کمپانی ایمیج کامیکس (Image Comics) که با همین نام منتشر شده، ساخته شود.

این سری کتاب کمیک توسط گری داگن، نویسنده کتاب کمیک Deadpool (ددپول) از کمپانی مارول کامیکس نوشته شده است؛ از طرف دیگر طراحی تصاویر آن هم بر عهده دیوید اوسالیوان بوده است. فیلم Analog قرار است داستان دنیای آینده، آن هم در سال ۲۰۲۴ و جریانات مخصوص به آن را برای مخاطب به تصویر بکشد؛ آینده‌ای که در آن حریم خصوصی اینترنت به طور کامل به خطر افتاده است و کاربران از این فضای خطرناک، برای کارهای غیرمعمول خود استفاده می‌کنند. در این دنیا، پیک‌های مسلح مخصوصی به نام «Paper Jockeys» وجود دارند که جایگزین سیستم انتقال ایمیل شده‌اند. این پیک‌های مخصوص در عین حال که باید با جاسوسان مختلف و دیگر افراد ناخوشایند مبارزه کنند، باید پیام و اطلاعاتی را که به آنها محول شده است، به مقصد برسانند. تا به امروز هنوز هیچ بازیگر خاصی برای ایفای نقش در این اثر علمی تخیلی معرفی نشده است.

رایان جی. کوندال که یکی از خالقان سریال Colony (کلنی) محسوب می‌شود، نویسندگی فیلمنامه فیلم آنالوگ را بر عهده خواهد داشت. چاد استاهلسکی علاوه بر کارگردانی این اثر، نقش تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت. به همراه استاهلسکی، دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) و همچنین فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) از طریق کمپانی 87eleven خود، تهیه و تولید این اثر علمی تخیلی را بر عهده خواهد داشت. 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده