نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

اولین خلاصه داستان فیلم Avengers 4 منتشر شد

به‌تازگی اولین خلاصه داستان فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) فاش و منتشر شده است.

از ماه گذشته اکران جهانی فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) آغاز شده است و این فیلم تا به امروز بیش از ۱.۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است. با این حال، باید برای دیدن پایان اتفاقات داستان تانوس حدود یک سال دیگر و اکران قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) صبر کنیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین خلاصه داستان فیلم Avengers 4 منتشر شده است. مجله Licensing Global در شماره جدید خود اولین خلاصه رسمی داستان این فیلم از دنیای سینمایی مارول را منتشر کرده است و با اینکه اطلاعات چندانی از داستان و اتفاقات قسمت بعدی فیلم انتقام جویان را به اشتراک نمی‌گذارد؛ اما این خلاصه داستان یک نتیجه‌گیری مناسب برای ۲۲ فیلم دنیای سینمایی مارول در فیلم Avengers 4 را وعده می‌دهد. طبق این خلاصه داستان:

قسمت چهارم فیلم Avengers نقطه اوج ۲۲ فیلم دنیای سینمایی مارول است که تماشاگران در آن شاهد نقطه عطف و بسیار مهمی در این ماجراجویی حماسی خواهند بود. قهرمانان دوست‌داشتنی ما واقعا می‌فهمند که چقدر این واقعیت شکننده است و باید برای رسیدن به هدف نهایی فداکاری‌های بزرگی را انجام دهند.

Avengers: Infinity War

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Avengers 4 از جمله نام فیلم، منتشر نشده است. با این حال، انتظار نمی‌رود که به این زودی مارول نام و اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر کند و به نظر می‌رسد که برای انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 حداقل باید تا اواخر سال جاری میلادی صبر کنیم. همچنین مارول استودیو تایید کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۳۱ جولای امسال (۹ مرداد) روی تمای سرویس‌های دیجیتالی از جمله آیتونز، منتشر می‌شود. در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، نیز در تاریخ ۱۴ آگوست امسال (۲۳ مرداد) در فروشگاه‌های مختلف عرضه خواهد شد.

فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. کارگردانی قسمت چهارم فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده