نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۷

آغاز مذاکرات جیک جیلنهال برای بازی در نقش شرور اصلی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming

جیک جیلنهال مذاکرات خود با مارول برای بازی در نقش شرور اصلی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آنتاگونیست اصلی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و بازیگر احتمالی آن، منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مارول استودیو مذاکرات خود با جیک جیلنهال، بازیگر نامزد جایزه اسکار برای فیلم Brokeback Mountain (کوهستان بروکبک) را برای حضور و بازی در نقش شرور و منفی اصلی قسمت دوم فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) آغاز کرده است. کاراکتر شرور این فیلم قرار است شخصیت محبوب میستریو (Mysterio) باشد که مدت زیادی است که طرفداران دنیای مرد عنکبوتی در انتظار حضور این شخصیت شرور روی صفحه سینما هستند. همچنین گفته می‌شود ساخت فیلم Mysterio که توسط سونی پیکچرز در دست ساخت بود،‌ متوقف شده است.

Mysterio

همچنین ورایتی اعلام کرد که ممکن است میستریو تنها شخصیت شرور دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نباشد و احتمالا شخصیت والچر با بازی مایکل کیتون در این فیلم باز خواهد گشت. با این حال، تنها بازگشت تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در دنباله فیلم Spider-Man تایید شده و او قرار است با میستریو و احتمالا والچر در این فیلم روبه‌رو شود. این در حالی است که جیلنهال یکبار نیز نزدیک بود نقش مرد عنکبوتی را بازی کند. پیش از شروع فیلمبرداری فیلم Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲)، توبی مگوایر از ناحیه کمر دچار آسیب شد و در صورتی که او آماده حضور جلوی دوربین نمی‌شد، جیلنهال قرار بود جانشین مگوایر در فیلم شود؛ اما در نهایت مگوایر بهبودی خود را به‌دست آورد و برای بازی در نقش مرد عنکبوتی بازگشت و حال پس از بیش از یک دهه جیلنهال قرار است نقش مقابل این ابرقهرمان محبوب مارول را بازی کند.

در آبان سال گذشته، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه جیک جیلنهال قرار است جانشین بن افلک برای بازی در نقش شوالیه تاریکی در فیلم Batman (بتمن) به کارگردانی مت ریوز خواهد شد. با این حال، در دی سال گذشته جیلنهال این شایعات را کاملا تکذیب کرد. بدین ترتیب اگر او پیشنهاد مارول را قبول کند، فیلم مرد عنکبوتی اولین تجربه دنیای کمیک او خواهد شد. شخصیت میستریو توسط استن لی و استیو دیتکو خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ معرفی شد. جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man باز خواهد گشت و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز خواهد بود.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده