نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

علاقه میلی بابی براون به حضور دی کاپریو در فصل سوم Stranger Things

میلی بابی براون، بازیگر نوجوان سریال محبوب Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، علاقمند به حضور لئوناردو دی‌کاپریو در فصل جدید سریال محبوب شبکه نتفلیکس است.

میلی بابی براون، بازیگر نوجوان سریال علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) ایده‌ای جذاب برای حضور افتخاری لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مطرح سینمای هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار، در فصل جدید این مجموعهٔ محبوب شبکه نتفلیکس دارد.

علاقمندان مجموعهٔ موفق و باکیفیت Stranger Things بی‌صبرانه منتظر اخبار مرتبط با فصل سوم هستند و مطمئناً خبر شروع مراحل فیلمبرداری فصل سوم آن‌ها را خوشحال کرده است. چندی پیش برادران دافر اعلام کردند که در حال نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Stranger Things هستند؛ گرچه هنوز برنامهٔ زمان‌بندی مشخصی برای پخش فصل سوم این سریال منتشر نشده است. با این حال، برادران دافر نیز پیش‌تر بدین موضوع اشاره داشتند که سریال Stranger Things حداقل تا فصل چهارم ادامه خواهد داشت و حتی امکان ساخت فصل پنجم این سریال نیز وجود دارد. فیلمبرداری فصل سوم این سریال علمی تخیلی، از ۳ اردیبهشت آغاز شده است. همان‌طور که می‌دانید فصل دوم سریال Stranger Things پتانسیل بالایی در بخش داستانی داشت و از طرفی شخصیت‌های آن هر کدام توانایی تشکیل تیمی دو و چند نفره را داشتند و از همین رو در فصل سوم باید منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی باشیم که در فصل دوم در واقع پیش‌نمایشی از آن‌ها را شاهد بوده‌ایم.

میلی بابی براون در گفتگو با خبرگزاری پرس آسوسیشن چنین گفت که بسیار علاقمند به حضور لئوناردو دی‌کاپریو در فصل جدید این سریال است. گویا وی داستان را هم آماده دارد و به دی‌کاپریو پیشنهاد داده با حضور در این سریال نقش برادر چندین سال گمشدهٔ وی را ایفا کند. میلی بابی براون چنین پیشنهادی به دی‌کاپریو داد:

من داستان را از پیش آماده کرده‌ام؛ لئو، اگر می‌خواهی در مجموعهٔ Stranger Things باشی، قرارداد حاضر است.

لئوناردو دی‌کاپریو از بازیگران درجه یک و خوشنام سینمای هالیوود است که در فیلم‌های به‌یادماندنی فراوانی ایفای نقش کرده است. طبق خبری که وب‌سایت دِدلاین به‌تازگی منتشر کرده بود، لئوناردو دی‌کاپریو و استیون اسپیلبرگ قرار است در یک فیلم با موضوع جنگ داخلی آمریکا که در مورد یولیسیز سایمن گرانت است، همکاری کنند. اسپیلبرگ قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد و دی‌کاپریو نیز قرار است نقش سایمن گرانت را بازی کند. دی‌کاپریو نیز پس از اینکه برای بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته) محصول سال ۲۰۱۵، توانست اولین جایزه اسکار خود را دریافت کند، در هیچ فیلم دیگری تاکنون به ایفای نقش نپرداخته است؛ اما او قرار است به‌زودی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر این، دی‌کاپریو قرار است نقش تئودور روزولت را در فیلم زندگینامه این شخصیت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کند که هنوز زمان ساخت و انتشار این فیلم مشخص نشده است.

Leonaro DiCaprio

فصل سوم سریال Stranger Things چند بازیگر مهمان دارد؛ شبکه نتفلیکس چندی پیش اعلام کرده بود کری الویس و جک بیوزی به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده‌اند. کری الویس قرار است نقش شهردار کلاین را در فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند. این شخصیت، خوش‌قیافه، نفرت‌انگیز و شخصی که مسائل و اتفاقات را ساده می‌گیرد، توصیف شده است. در واقع شهردار کلاین یک سیاستمدار کلاسیک دههٔ ۸۰ میلادی است که بیشتر به تصویر خودش در جامعه و در بین مردم اهمیت می‌دهد تا اینکه به مسائل این شهر کوچک توجه داشته باشد. جک بیوزی نیز نقش شخصیتی به‌نام بروس را بر عهده دارد که یک روزنامه‌نگار در روزنامه هاوکینز پست است. علاوه بر الویس و بیوزی، تقریباً دو ماه پیش، شبکه نتفلیکس از اضافه شدن مایا هاوک به جمع بازیگران فصل سوم سریال Stranger Things خبر داده بود. دیگر بازیگر جدید فصل سوم این سریال، فرانچسکا رآله، بازیگر سریال Haters Back Off و فیلم تلویزیونی Paradise by the Dashboard Light است؛ رآله قرار است نقش شخصیتی به‌ نام هدر را در چند قسمت از فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند که طبق توصیف این شخصیت، او یک نجات غریق محبوب در استخر جامع شهر هاوکینز است. جزئیات بیشتری از نقش رآله در این سریال منتشر نشده است؛ اما طبق اطلاعات فاش‌شده، او نقش کلیدی مهمی را در اتفاقات رمزآلود و تاریک فصل جدید سریال Stranger Things دارد.

میلی بابی براون به دی‌کاپریو پیشنهاد داده با حضور در فصل سوم این سریال، نقش برادر چندین سال گمشدهٔ وی را ایفا کند

شان لوی، تهیه‌کنندهٔ سریال Stranger Things پیش‌تر اشاره کرده بود که داستان این فصل از سریال یک سال پس از پایان فصل دوم و در تابستان سال ۱۹۸۵ روایت خواهد شد. وی همچنین به جزئیات اندکی از داستان فصل سوم اشاره کرده بود و اینکه رابطه‌ٔ دو شخصیت مایک و اِلِون قوی‌تر می‌شود و ادامه می‌یابد و دو شخصیت مد مکس و لوکاس نیز رابطه‌ٔ بسیار دوستانه و نزدیکی با یکدیگر خواهند داشت. وی همچنین در این رابطه گفته بود:

این شخصیت‌ها نوجوانانی ۱۳-۱۴ ساله هستند و رابطهٔ رمانتیک در این سن معنای خاصی نخواهد داشت، اما این‌طور هم نخواهد بود که همه‌چیز ساده و سرسری و همیشه پایدار و خوش باشد؛ بی‌ثباتی و ناپایداری نیز برای جذابیت بیشتر داستان وجود دارد.

همچنین میلی بابی براون در رابطه با فصل سوم این سریال گفت که برادران دافر، شان لوی و همچنین مسئولین شبکه نتفلیکس می‌دانند که چطور سریال را با بزرگ شدن شخصیت‌ها پیش ببرند. وی در این رابطه چنین گفت:

آن‌ها می‌دانند چطور داستان را برای ما بنویسند و اینکه بزرگ شدن ما چگونه خواهد بود و صداهای ما چه تغییراتی خواهد داشت و همچنین ویژگی‌های رفتارهای ما و بالغ شدن روز به روز ما سبب ایجاد چه تغییراتی می‌شود.  

گفتنی است میلی بابی براون به‌تازگی تبدیل به جوان‌ترین شخصی شد که در فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان به انتخاب مجلهٔ تایمز قرار گرفته است.

میلی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

آذر سال گذشته، شبکه نتفلیکس سریال Stranger Things را رسماً برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Independent
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده