نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

اندی سرکیس از حضور در فیلم The Batman مطمئن است

اندی سرکیس، بازیگر نقش شخصیت‌ گالوم در مجموعهٔ ارباب حلقه‌ها، از همکاری دوباره با مت ریوز در فیلم جدید این کارگردان، اطمینان دارد.

اندی سرکیس،‌ بازیگر، کارگردان و نویسنده بریتانیایی از حضور در فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز مطمئن است. بازیگر موشن کپچر شخصیت گالوم در مجموعهٔ فراموش‌نشدنی The Lord of the Rings (ارباب حلقه ها)، شخصیت سزار در ریبوت مجموعهٔ Planet of the Apes (سیارهٔ میمون‌ها) و همچنین شخصیت اسنوک در دو فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، به‌تازگی بازی در فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی را نیز به کارنامهٔ کاری خود پیوست کرده است و چندان با این ژانر بیگانه نیست. وی در دو فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و Black Panther (بلک پنتر)، نقش شخصیت اولیس کلا را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشت. سرکیس در فیلم ماجراجویی The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn (ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار) نیز نقش شخصیت کاپیتان هادوک را بر عهده داشت. به نظر، اندی سرکیس در قسمت دوم ماجراهای تن‌تن که به احتمال فراوان باز هم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته خواهد شد و زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است، حضور دوباره‌ای خواهد داشت.          

بعد از ایفای نقش شخصیت‌های گالوم، کینگ کونگ، سزار و اسنوک، به نظر می‌رسد اندی سرکیس آمادهٔ حضوری دوباره در فیلمی از ژانر ابرقهرمانی است، اما این مرتبه گویا وی همچون سایر بازیگران و بدون سیم، نقشی عادی در جلوی دوربین خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که نقش احتمالی اندی سرکیس در فیلم The Batman تنها به همین فیلم خلاصه می‌شود یا در دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی نیز شخصیت هنوز معرفی‌نشده، حضور خواهد داشت. اندی سرکیس سابقهٔ همکاری با مت ریوز را در دو فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیارهٔ میمون‌ها) و War for the Planet of the Apes (جنگ سیارهٔ میمون‌ها) دارد و باید دید همکاری جدید آن‌ها به چه شکلی خواهد بود.

Matt-Reeves

چندی پیش در گزارشی اعلام شد عنوان جدیدترین اثر اندی سرکیس که در ابتدا The Jungle Book: Origins (کتاب جنگل: خاستگاه) نام داشت، به طور رسمی تغییر کرده و Mowgli (موگلی) نام گرفته است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهرماه ۱۳۹۷) تنظیم شده است. کارگردانی فیلم Mowgli بر عهده خود اندی سرکیس خواهد بود. فیلم Mowgli دومین اثر اقتباسی خواهد بود که بر اساس مجموعه داستان‌های کوتاه رودیارد کیپلینگ که در سال ۱۸۹۴ منتشر شده است، ساخته می‌شود. سال گذشته یک نسخه از فیلم کتاب جنگل به کارگردانی جان فاورو ساخته و اکران شد که در مدت زمان اکران خود توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و درآمد زیادی را برای کمپانی سازنده خود، یعنی کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) به ارمغان آورد. در مراسم سینما کان شهر لاس وگاس، اندی سرکیس قول داده بود که به‌زودی تریلر این فیلم منتشر شود. سایت JoBlo به‌تازگی در هنگام برگزاری مراسم معرفی و تبلیغ فیلم Mowgli، مصاحبه‌ای با اندی سرکیس داشت و از وی در مورد احتمال همکاری مجدد با مت ریوز سؤال پرسیده شد که سرکیس در پاسخ چنین گفت:

قطعاً همین‌طور است و از این موضوع استقبال می‌کنم. من نیز همراه مت ریوز در راه خلق دنیای جدید خواهم بود. وی کارگردانی بسیار برجسته و عالی است. در هر کاری با وی همکاری خواهم کرد؛ بگذارید این‌طور بگویم که من بی‌نهایت مت ریوز را ستایش می‌کنم و دوستان خوب و نزدیکی هستیم و فکر می‌کنم او کارگردانی فوق‌العاده است.

مت ریوز نیز در پاسخ به یکی از سؤالات طرفداران در توییتر که پرسیده بود آیا سرکیس جایگاهی در فیلم جدید شخصیت بتمن خواهد داشت یا خیر، با همین شور و هیجان از همکاری مجدد با اندی سرکیس سخن گفته بود. مت ریوز در مراسم معرفی فیلم War for the Planet of the Apes از اهمیت بازی اندی سرکیس در نقش شخصیت سزار سخن گفت و در همان زمان وی را با شخصیت بروس وین در دنیای دی‌ سی مقایسه کرده بود. اندی سرکیس هم توانایی بازی در نقش شخصیت انسانی و عادی را دارد و هم از طریق موشن کپچر می‌تواند در نقش شخصیت‌های ابرقهرمان یا ضدابرقهرمان ظاهر شود. تا این لحظه اعلام نشده است که چه نقشی برای حضور احتمالی اندی سرکیس در فیلم جدید شخصیت بتمن در نظر گرفته شده است و باید منتظر اخبار آتی بمانیم. اندی سرکیس تقویم کاری چندان شلوغ نداشته و بعید است مشکلی برای حضور در این فیلم داشته باشد.

هنوز مشخص نیست چه نقشی برای حضور احتمالی اندی سرکیس در فیلم جدید شخصیت بتمن در نظر گرفته شده است و باید منتظر اخبار آتی بمانیم

چندی پیش در خبری اعلام شد بن افلک، بازیگر نقش شخصیت بروس وین/بتمن در دنیای سینمایی دی سی، همچنان علاقمند به ایفای نقش کارآگاه شنل‌پوش دنیای کمیک‌ها است. پیش‌تر اعلام شده بود که مت ریوز فیلمنامهٔ‌ این فیلم را کاملاً از نو بازنویسی کرده است و قرار نیست فیلمنامهٔ‌ ابتدایی که بن افلک روی آن کار کرده بود مورد استفاده قرار گیرد. همچنین مت ریوز اعلام کرده بود که تصمیم دارد شخصیت محبوب شنل‌پوش را به همان دنیایی که در ابتدا بیش‌تر با آن سروکار داشته برگرداند؛ دنیای کارآگاهی و نوآر و در این راه از آثار تریلر و جنایی کارگردان بزرگی همچون آلفرد هیچکاک الهام گرفته است.

آخرین فیلمی که از مت ریوز به روی پردهٔ سینما اکران شد، فیلم War For The Planet Of The Apes بود که این فیلم با استقبال بسیار خوبی از طرف منتقدین همراه بود و با بودجهٔ ساخت ۱۵۰ میلیون دلاری، نزدیک ۴۹۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. اندی سرکیس، وودی هارلسون، استیو زان، جودی گریر، مایکل ادمتویت، تای اولسون، آلساندرو جولیانی، سارا کنینگ، چاد روک، گابریل چاواریا و آمیا میلر، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم War for the Planet of the Apes حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده