نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم Deadpool 2 رکورد فروش روز پنج شنبه فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال را شکست

فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) موفق شد رکورد فروش روز پنج شنبه فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال را بشکند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Deadpool 2 با ثبت یک رکورد کار خود را در گیشه‌های آمریکای شمالی آغاز کرده است. در جریان پیش‌نمایش روز پنج‌شنبه، این فیلم مورد انتظار موفق شد ۱۸.۶ میلیون دلار فروش کند و رکورد فروش روز پنج‌شنبه فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال (R) را بشکند. این رکورد پیش از این متعلق به فیلم It (آن) بوده است که در شهریور سال گذشته توانسته بود در پیش نمایش روز پنج‌شنبه حدود ۱۳.۵ میلیون دلار فروش کند. پیش‌بینی می‌شود که فیلم Deadpool 2 در سه روز نخست اکرانش در آمریکای شمالی حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار فروش کند و احتمالا رکورد فروش افتتاحیه فیلم‌های بزرگسالانه را نیز بشکند.

فیلم Deadpool (ددپول) با افتتاحیه ۱۳۲.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۶۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۸۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در نقش راسل، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، بیل اسکارشگورد در نقش زایت‌گایست، رابرت دیلینی در نقش پیتر، لوئیز تن در نقش شاتراستار و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده