نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

ساخت سریال Doom Patrol تایید شد

شبکه دی سی یونیورس از ساخت سریال Doom Patrol (دووم پاترول) توسط گرگ برلانتی خبر داد.

اواسط این ماه بود که شرکت دی سی اینترتینمنت رسما از شبکه استریم خود با نام دی سی یونیورس (DC Universe) رونمایی کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگری برای این سرویس استریم جدید تایید و معرفی شده است. دی‌سی از ساخت سریال Doom Patrol خبر داد و اعلام کرد که این سریال لایو اکشن قرار است توسط گرگ برلانتی که سابقه زیادی در سریال‌های این شرکت دارد، در ۱۳ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه دی‌سی یونیورس منتشر شود. سریال Doom Patrol نگاهی دوباره به برخی از ابرقهرمان‌های محبوب مانند رباتمن، نگاتیو من، الستی گرل و جین دیوانه به رهبری دکتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief) را ارائه می‌کند. اعضای گروه دووم پاترول هرکدام حادثه وحشتناکی را پشت سر گذاشته و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورده‌اند؛ اما آسیبی که از این حوادث دیده‌اند، آن‌ها را ترک نکرده و در حال نابود کردن آن‌ها است.

Greg Berlanti

در نتیجه آن‌ها بسیار آسیب‌پذیر و ضعیف شده‌اند و در نهایت گروه شخصیت چیف را پیدا می‌کند که به آن‌ها هدفی می‌دهد تا در برابر عجیب‌ترین موجودات روی زمین به دفاع از آن بپردازند. بخشی از اعضای گروه دووم پاترول را ابرقهرمانانی با قدرت‌های فوق‌العاده تشکیل می‌دهند و بخشی دیگر از آن‌ها در ماموریت‌های مختلف حمایت می‌کنند. اتفاقات سریال پس از حوادث سریال Titans (تایتان‌ها) جریان خواهد داشت که پس از اینکه اعضای گروه توسط سایبورگ رد شدند، حال دوباره تحت گروهی به‌نام دووم پاترول در کنار یکدیگر جمع شده‌اند. اعضای گروه دووم پاترول قرار است برای اولین‌بار در قسمت پنجم سریال Titans معرفی شوند.

برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الستی-گرل، جیک میشلز در نقش رباتمن و دوین مورفی در نقش نگاتیو من، از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه دووم پاترول را بر عهده دارند و قرار است در سریال Titans نیز به ایفای نقش بپردازند. جرمی کارور، نویسنده سریال Supernatural (سوپرنچرال)، کارگردانی هر ۱۳ قسمت فصل اول سریال Doom Patrol را بر عهده خواهد داشت. کارور و برلانتی به‌همراه جف جانز و سارا شچتر، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این سریال حضور خواهند داشت. سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) به تهیه کنندگی جیمز وان دیگر سریال لایو اکشن شبکه دی‌سی یونیورس است که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده