نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

جیمز رانسون به تیم بازیگران فیلم It: Chapter Two پیوست

نام جیمز رانسون، بازیگر فیلم In a Valley of Violence (در درهٔ خشونت)، به لیست بازیگران فیلم It: Chapter Two اضافه شد و وی قرار است یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کند.

جیمز رانسون، بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود، برای ایفای نقش شخصیت ادی کاسبراک در فیلم It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) انتخاب شد و به اعضای گروه «Losers» پیوست. جیمز رانسون در این فیلم در کنار جسیکا چستین ایفای نقش خواهد کرد. جسیکا چستین تنها بازیگری است که حضور وی در قسمت دوم فیلم It به‌صورت رسمی تأیید شده است؛ این بازیگر قرار است نقش بزرگسالی شخصیت بورلی مارش را در قسمت دوم فیلم It ایفا کند. پیش از این، چستین و اندی موشیاتی، در فیلم Mama (ماما) با یکدیگر همکاری کرده بودند و چستین یکی از دوستان صمیمی باربارا موشیاتی، خواهر اندی موشیاتی هم است. همچنین چندی پیش در خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده بود، اعلام شد کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و نیو لاین سینما (New Line Cinema) در حال انجام مذاکرات نهایی با جیمز مک‌ آووی، بازیگر فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم Split (شکاف)، و بیل هیدر، بازیگر سریال Barry (بری) برای حضور در دنباله فیلم It هستند. در صورت توافق نهایی و امضای قرارداد همکاری که ظاهراً این دو بازیگر به آن نیز بسیار نزدیک هستند، مک‌آووی قرار است نقش بزرگسالی شخصیت بیلی دنبورا و هیدر نقش بزرگسالی شخصیت ریچی توزیر را در فیلم It: Chapter 2 بازی کند. در فیلم اول، جیدن لیبرهر نقش بیلی دنبورا و فین ولفهارد نقش ریچی توزیر را بازی کرده بودند. تا این لحظه تنها حضور سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، وایات اولف و همچنین بیل اسکارشگورد در نقش پنی‌ وایز دلقک در فیلم جدید تأیید شده است.

اقتباس سینمایی اندی موشیاتی از رمان معروف استیون کینگ، یکی از بهترین‌ فیلم‌های سال گذشتهٔ میلادی بود. فیلم It که بر اساس رمان طولانی استیون کینگ با همین عنوان ساخته شده بود، موفق شد کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند؛ فیلم It معجونی خوش‌ساخت از صحنه‌های هیجانی و شوخی‌های بجا بود و بازی عالی بازیگران نوجوان این فیلم بر موفقیت همه‌جانبهٔ آن تأثیر فراوانی داشت. با این حال با اکران فیلم اول، تنها نیمی از داستان روایت شده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر نیمهٔ دوم داستان هستند. این فیلم رکوردهای زیادی را در گیشه شکست و لقب پرفروش‌ترین فیلم ترسناک با درجهٔ سنی بزرگسال (R) را از آن خود کرد. قسمت ابتدایی It داستان کودکی را روایت می‌کرد که در شهر دِری ناپدید شده بود؛ گروهی از نوجوانان باید با بزرگ‌ترین ترس خود مقابله می‌کردند و وارد یک خانه متروکه می‌شدند و با دلقکی شیطانی به نام پنی‌‌ وایز که طی قرن‌ها مرتکب قتل و خشونت شده است، روبه‌رو می‌شدند و با او مبارزه می‌کردند. داستان آن فیلم برگرفته از رمان معروف استیون کینگ بود و با این حال تنها نیمی از داستان کلی در فیلم ابتدایی روایت شده است. مطابق روند داستانی رمان استیون کینگ، در دنبالهٔ فیلم It باید شاهد تقابل دوبارهٔ اعضای گروه «Losers» با پنی‌ وایز دلقک باشیم؛ تقابلی که بعد از ۲۷ سال دوباره اعضای این گروه را گردهم خواهد آورد. البته گذشت ۲۷ سال تأثیری روی پنی‌ وایز نخواهد داشت و باز هم شاهد نقش‌آفرینی بیل اسکارشگورد در نقش این دلقک با پیشینه‌ای باستانی خواهیم بود.

It

طبق گزارش سایت Consequence of Sound، جیمز رانسون این خبر را از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرد؛ وی در توییتِ کوتاه خود اعلام کرد که به تیم بازیگران قسمت دوم فیلم It ملحق شده است. جیمز رانسون بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال The Wire (شنود) شبکه HBO شناخته می‌شود و اخیراً نیز در مینی سریال Mosaic (موزاییک) استیون سودربرگ، نقش شخصیت مایکل اوکانر را ایفا کرده است. این بازیگر آمریکایی در فیلم‌هایی چون Broken City (شهر ویران)، Sinister 2 (شوم ۲)، In a Valley of Violence (در درهٔ خشونت) و Oldboy (اولدبوی) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

جیمز رانسون بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال The Wire شبکه HBO شناخته می‌شود و اخیراً نیز در مینی سریال Mosaic استیون سودربرگ نقش‌آفرینی کرده است

همان‌طور که در اخبار گذشته بدین موضوع اشاره داشتیم، طبق گزارشی از سایت Omega Underground، به احتمال فراوان مراحل فیلمبرداری دنبالهٔ فیلم It از ماه ژوئن (اواخر خردادماه) آغاز خواهد شد. طبق آن گزارش، محل فیلمبرداری فیلم جدید، شهر تورنتو کشور کانادا خواهد بود و سازندگان استودیو پاین‌وود تورنتو را مدنظر قرار داده‌اند. البته به نظر می‌رسد لوکیشن شهر دِری تغییری نکند و بار دیگر شهر پورت هوپِ استان آنتاریو باشد. در حال حاضر تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خردادماه)، تاریخ اولیه اعلام‌شده برای آغاز مراحل فیلمبرداری این پروژه است و انتظار می‌رود که فیلمبرداری قسمت دوم فیلم It در ماه اکتبر یا نوامبر (مهر یا آبان‌ماه) به پایان برسد. انتظار می‌رود اواخر تابستان سال ۲۰۱۹، قسمت دوم It بر روی پرده برود.

معمولاً دنباله‌های فیلم‌های موفق ژانر ترسناک، اثر خوب و باکیفیتی از آب درنمی‌آیند و باید منتظر ماند و دید دنبالهٔ فیلم It در گیشه چه عملکردی خواهد داشت و آیا تماشاگران و منتقدان نیز آن راضی خواهند بود یا خیر. انتظار می‌رود فیلم اندی موشیاتی، پا روی این رسم قدیمی ژانر وحشت گذاشته و به فیلمی باکیفیت تبدیل شود. این مجموعه برگرفته از یکی از برترین‌ رمان‌های استیون کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت است و برخلاف بسیاری از فیلم‌های ترسناک، از داستانی استخوان‌‌دار اقتباس شده است. در هنگام برگزاری کنفرانس مطبوعاتی کمپانی برادران وارنر در مراسم سینما کان، اندی موشیاتی از لحنِ روایی و تِم کلی فیلم It: Chapter 2 سخن گفت و فیلم جدید را ترسناک‌تر و بسیار هیجانی‌تر از فیلم ابتدایی دانست. طبق صحبت‌های پیشین اندی موشیاتی، قرار است در قسمت دوم داستانی تاریک‌تر و ترسناک‌تر از شخصیت مایک بازگو شود و از طرفی بیل اسکارشگورد ابراز امیدواری کرده است که در قسمت دوم بیشتر به پیشینهٔ ذاتی و ذهنی دلقک ترسناک این مجموعه پرداخته شود.

بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم It حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده