نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

نویسندگان فیلم Eternals معرفی شدند

مارول استودیو اخیرا دو نویسنده تازه‌کار را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Eternals (ابدی‌ها) استخدام کرده است.

ماه گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو در حال برنامه‌ریزی و آماده شدن برای معرفی رسمی ساخت فیلم Eternals است. اخیرا نیز باب ایگر، مدیر عامل والت دیزنی، از یک مجموعه جدید در دنیای سینمایی مارول پس از انتشار فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در سال آینده میلادی خبر داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسندگان فیلمنامه فیلم Eternals مشخص و معرفی شده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مارول استودیو در اولین قدم برای آوردن گروه Eternals به‌روی پرده‌های سینما، برادران متیو کی. فریپو و رایان فریپو را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است. 

Eternals

در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم Eternals در دسترس نیست، اما برادران فریپو بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Ruin شناخته شده‌اند که در بلک لیست (محلی که فیلمنامه‌های مستقل و بدون استودیو تولید کننده برای پیدا کردن ناشر و سازنده نگه‌داری می‌شود تا از دزدی ادبی جلوگیری شود) قرار داشته و اخیرا جاستین کورزل، کارگردان فیلم Macbeth (مکبث)، کارگردانی این فیلم را برای اکران در سال ۲۰۱۹ بر عهده گرفته است. گفته می‌شود که گل گدوت نیز قرار است در فیلم Ruin به ایفای نقش بپردازد. اتفاقات این فیلم پس از جنگ جهانی دوم روایت می‌شود که یک افسر نازی برای پاک کردن جرایم گذشتش تصمیم به شکار و قتل اعضای سابق SS می‌گیرد.

مجموعه کتاب‌های کمیک Eternals توسط جک کربی خلق و برای‌ اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ منتشر شدند که داستان یک گروه از انسان‌های باستانی را که توسط یک گروه بیگانه به‌نام سلستيالز (Celestials) خلق شده‌اند، روایت می‌کند. اترنالز وظیفه داشتند تا از زمین در برابر گروه Deviants که گروه رقیب و دشمن Celestials بودند، دفاع کنند. در حال حاضر تنها ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) برای اکران در سال ۲۰۲۰ و دنباله فیلم Black Panther (بلک پنتر) برای اکران در تاریخی نامشخص، در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تایید شده است و خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز شنیده می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده