نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

بازیگر فیلم Deadpool 2 به فصل چهارم سریال Better Call Saul پیوست

استفان کاپیساک، بازیگر نقش کلاسوس در فیلم Deadpool 2، به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Better Call Saul اضافه شد.

ماه تیر سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) برای فصل چهارم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل چهارم این سریال مورد انتظار و محبوب تایید و اعلام شده است. استفان کاپیساک، بازیگر نقش کلاسوس در فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، در مصاحبه اختصاصی با وب‌سایت هالیوود ریپورتر تایید کرد که او قرار است در فصل چهارم سریال Better Call Saul به ایفای نقش بپردازد. با این حال، اطلاعاتی از نقش و شخصیتی که کاپیساک قرار است در فصل چهارم این سریال بازی کند، منتشر نشده است. او گفت:

من بسیار هیجان‌زده‌ام که به من فرصتی داده شده تا بخشی از خانواده سریال Better Call Saul باشم. این سریال، یکی از سریال‌های مورد علاقه من در تلویزیون است و یکی از رویاهای من این بود که بخشی از دنیای سریال Breaking Bad (برکینگ بد) باشم. تیم شگفت‌انگیز و بااستعدادی پشت این سریال فوق‌العاده هستند و از کار کردن با آن‌ها لذت خواهم برد و نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم تا همه بینندگان ببینند که در فصل آینده قرار است شاهد چه اتفاقاتی در سریال باشند.

Deadpool

کاپیساک بیشتر برای بازی در نقش کلاسوس در فیلم Deadpool شناخته شده است که این فیلم در سال ۲۰۱۶ منتشر و موفق شد ۷۸۳.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. جمعه این هفته نیز فیلم Deadpool 2 به روی پرده‌های سینما می‌رود که طبق پیش‌بینی‌ها، این فیلم احتمالا در سه روز نخست اکرانش حدود ۱۵۰ میلیون دلار خواهد فروخت. وظیفه ساخت سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان و پتر گولد است که برای ساخت فصل چهارم این سریال نیز باز خواهند گشت. باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، جاناتان بانکز در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ و ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فصل چهارم سریال Better Call Saul قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و انتظار می‌رود که پخش آن از پاییز امسال از شبکه AMC آغاز شود. این سریال پس از سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید)، سومین سریال پر بیننده شبکه AMC است. میانگین تعداد بیننده فصل سوم سریال Better Call Saul حدود ۳.۷ میلیون بیننده اعلام شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده