نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تایید ساخت فصل چهارم سریال Better Call Saul

شبکه AMC تایید کرد که فصل چهارم سریال Better Call Saul در سال ۲۰۱۸ از این شبکه پخش خواهد شد.

با اینکه پس از پایان فصل سوم سریال Better Call Saul، به صورت رسمی خبری از ادامه ساخت این سریال نبود، اما می‌شد حدس زد که به دلیل ناتمام ماندن داستان،‌ این سریال برای فصل بعدی نیز تایید شود. حال روز گذشته شبکه AMC به صورت رسمی اعلام کرد که فصل چهارم این سریال در ۱۰ قسمت برای پخش در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.

هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان این فصل در دسترس نیست اما می‌توان انتظار داشت که داستان در این فصل به اوج خود برسد. با توجه به عکس منتشر شده از فصل چهارم،‌ باب ادنکرک در نقش جیمی مک‌گیل / ساول گودمن،‌ جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ و جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنتراوت در فصل چهارم نیز حضور دارند. پس از اعلام این خبر، چارلی کولی‌یر، رئیس این شبکه گفت:

هنرپیشگانی که ما به آنها افتخار می‌کنیم و برای آنها احترام زیادی قائل هستیم شخصیت‌پردازی فوق‌العاده‌ای را در این سریال به نمایش گذاشتند. نویسندگی این سریال نیز فوق‌العاده است. من به وینس [گیلیگان]، پیتر [گولد]، باب [ادنکرک] و بقیه عوامل سریال تبریک می‌گویم. برویم سراغ فصل چهارم!

فصل سوم سریال به تازگی به کار خود پایان داد و موفق شد به طور میانگین ۳.۶ میلیون بیننده را برای هر قسمت جذب کند. این سریال توانست تبدیل به محبوب‌ترین سریال درام بین افراد ۲۵ تا ۵۴ در شبکه‌های کابلی شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده