// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

فیلم F.E.A.R با همکاری Machinima و گرگ روسو ساخته می‌شود

کمپانی Machinima اعلام کرد با گرگ روسو، نویسنده فیلم‌های آتی Mortal Kombat و Resident Evil، در راستای ساخت لایو اکشن از مجموعه بازی F.E.A.R قرارداد امضا کرده است.

کمپانی Machinima (ماشینیما) که زیر مجموعه بخش شبکه‌های دیجیتالی کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) است، عمده تمرکز خود را به ساخت اقتباس از بازی‌های ویدیویی معطوف کرده است و تا‌کنون مجموعه‌های اقتباسی مختلفی از بازی‌های Street Fighter ،Mortal Kombat و Halo را منتشر کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی ماشینیما با گرگ روسو، نویسنده دو فیلم مورد‌انتظار اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی یعنی فیلم Mortal Kombat، محصول کمپانی New Line Cinema (نیو لاین سینما) و Resident Evil، محصول کمپانی Screen Gems (اسکرین جمز)، قرارداد همکاری امضا کرده است.

اولین محصولی که با همکاری کمپانی Machinima و گرگ روسو ساخته خواهد شد، اقتباس لایو اکشن از سری‌ بازی‌های F.E.A.R است. این پروژه توسط راسل آرونز، مدیر‌کل کمپانی ماشینیما به عنوان بخشی از تعهد این کمپانی مبنی بر همکاری با استعداد‌های برتر در راستای ارائه محتویات غیر‌رایگان از طریق بخش توسعه آن یعنی Machinima Studios، معرفی شده است. براساس قرار‌داد، گرگ روسو با تیم Machinima Studios به منظور خلق و توسعه محتوا‌های اورجینال غیر‌رایگان همکاری نزدیکی خواهد داشت. راسل آرونز در این رابطه می‌گوید:

گرگ فیلم‌نامه‌نویسی فوق‌العاده خلاق است که به‌وضوح به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند است. امکان بهره‌گیری از استعداد‌های او در Machinima Studios، این فرصت فوق‌العاده را فراهم می‌کند که محتویات اکشنی را تولید کنیم که مطمئنا مورد توجه بازیکنان بزرگسال و طرفداران سرا‌سر دنیا قرار خواهند گرفت. 

گرگ روسو در مورد همکاری با کمپانی ماشینیما و ساخت لایو اکشن F.E.A.R می‌گوید:

به عنوان یک بازیکن کهنه‌کار، همکاری با کمپانی Machinima، ارائه‌دهنده برتر محتوا‌های دیجیتالی به بازیکنان سراسر جهان، افتخار بزرگی است. مجموعه F.E.A.R در قلبم جایگاه ویژه‌ای دارد. بسیار هیجان‌زده‌ام که می‌توانم علاقه شخصی‌ام را به این پروژه و پروژه‌های آتی وارد کنم و بی‌صبرانه در انتظار آینده همکاری با ماشینیما هستم.

در آینده فیلم FEAR به جمع محتویاتی اضافه خواهد شد که از بین آن‌ها می‌توان به مجموعه‌های Mortal Kombat: Legacy ،Mortal Kombat: Legacy 2 ،Street Fighter: Assassin’s Fist ،Street Fighter: Resurrection و Halo 4: Forward Unto Dawn اشاره کرد. این دسته از تولیدات کمپانی Machinima تا‌کنون بیش از ۳۰۰ میلیون بیننده را به خود جذب کرده‌اند. سری بازی‌های F.E.A.R با عرضه اولین بازی آن به عنوان محصول مشترک استودیو Monolith Productions (مونولیت پروداکشنز) و کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۰۵ آغاز شد. این مجموعه تیراندازی اول شخص با محوریت ترس و بقا، به‌واسطه گیم‌پلی جالب توجه و آنتا‌گونیست اصلی‌اش یعنی آلما وید در بین عموم شناخته شده است. داستان این سری با محوریت گروه F.E.A.R است که اعضایش وظیفه دارند با آلما وید، دختری جوان با نیرو‌های ماورایی که توسط کمپانی ATC زندانی و مورد آزمایش قرار گرفته شده، مقابله کنند. با آنکه بازی F.E.A.R. 2: Project Origin از شخصیت قابل بازی متفاوتی نسبت به دو بازی F.E.A.R و F.E.A.R. 3 بهره می‌برد، اما هر سه بازی سری هدفی مشابه یعنی از بین بردن آلما وید را دنبال می‌کنند.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده