نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

فیلم Mortal Kombat از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که از از ماه آینده میلادی فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat) به سرویس استریمش اضافه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اعلام کرد که از ماه آوریل امسال فیلم Mortal Kombat به این شبکه استریم اضافه خواهد شد. کاربران شبکه Netflix می‌توانند از تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) به تماشای این فیلم بپردازند. فیلم Mortal Kombat در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نیو لاین سینما تولید و منتشر شد. پل دبلیو. اس. اندرسون کارگردانی و کوین درونی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را که اقتباسی از یک بازی ویدیویی به همین نام بود، بر عهده داشتند. در این فیلم شاهد حضور و مبارزه شخصیت‌های مختلف و محبوب دنیای مورتال کامبت بودیم و فیلم Mortal Kombat که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

کریستوفر لمبرت در نقش ریدن (Raiden)، رابین شو در نقش لیو کانگ، کری هیرویوکی تاگاوا در نقش شانگ تسونگ، لیندن اشبی در نقش جانی کیج، بریجت ویلسون در نقش سونیا بلید، تالیسا سوتو در نقش پرنسس کیتانا، ترور گودارد در نقش کانو، کریس کاساماسا در نقش اسکورپیون، فرانسوا پتی در نقش ساب زیرو، کیت کوک در نقش رپتایل و گرگوری مک‌کینی در نقش جکس، از جمله بازیگرانی هستند که در  فیلم Mortal Kombat حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Mortal Kombat: Annihilation (مورتال کامبت: نابودی)، دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، منتشر شد، این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و نیو لاین سینما برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم Mortal Kombat را لغو کرد.

در نهایت نیو لاین سینما این مجموعه را با سریال اینترنتی مورتال کامبت: میراث (Mortal Kombat: Legacy) احیا کرد. علاوه بر این، یک ریبوت جدید از فیلم Mortal Kombat نیز در دست ساخت است که جیمز وان، کارگردان فیلم‌هایی چون خشن ۷ (Furious 7)، احضار (The Conjuring) و اره (Saw)، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. او پیش از این اعلام کرده بود که برادران وارنر برای ساخت این فیلم، شتابزده عمل نخواهد کرد. اورن اوزیل به همراه گرگ روسو و دیوید کالاهام روی فیلمنامه فیلم جدید Mortal Kombat کار می‌کنند. همچنین سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، احتمالا کارگردانی فیلم جدید Mortal Kombat را بر عهده خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده