نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

پس از فیلم Avengers 4 مجموعه جدیدی از مارول منتشر خواهد شد

باب ایگر، رئیس والت دیزنی تایید کرد که پس از فیلم Avengers 4 قرار است شاهد انتشار یک مجموعه جدید از مارول استودیو باشیم.

مدتی می‌شود که فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) به روی پرده‌های سینما رفته و در حال شکستن رکوردهای مختلف در گیشه است و حال کمتر از یک سال دیگر فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و این فیلم قرار است آخرین فیلم فاز سوم دنیای سینمایی مارول باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باب ایگر، مدیر عامل والت دیزنی، خبر از یک مجموعه جدید در این دنیای سینمایی داده است. با اینکه ایگر اطلاعات بیشتری از این مجموعه جدید به اشتراک نگذاشته است؛ اما تایید کرد که پس از فیلم Avengers 4 قرار است شاهد این مجموعه در دنیای سینمایی مارول باشیم. در مصاحبه تلفنی با هالیوود ریپورتر، ایگر گفت:

ما به طور منظم با تیم خود در مارول ملاقات می‌کنیم و فیلم‌هایی را که قرار است طی یک دهه آینده از مارول مشاهده کنیم، مشخص کرده‌ایم. من حدس می‌زنم که ما قرار است یک مجموعه جدید را که فراتر از مجموعه Avengers است، معرفی کنیم؛ اما این لزوما به این معنی نخواهد بود که شما قرار نیست فیلم دیگری از مجموعه Avengers را مشاهده کنید. ما فقط این فیلم‌ها را اعلام نکرده‌ایم. با توجه به محبوبیت شخصیت‌ها و مجموعه، من فکر نمی‌کنم که مردم دیگر قرار نیست هرگز فیلم دیگری از Avengers را مشاهده کنند.

Bob Iger

ایگر اطلاعات بیشتری را از مجموعه‌ها و فیلم‌هایی که قرار است در فاز چهارم سینمایی مارول مشاهده کنیم، به اشتراک نگذاشت؛ اما او گفت که شاهد یک نتیجه‌گیری مناسب برای دنیای سینمایی مارول در پایان فاز سوم که از زمان اکران فیلم Iron Man (آیرون من) در سال ۲۰۰۸ آغاز شد، در فیلم Avengers 4 خواهیم بود. در حال حاضر تنها ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) برای اکران در سال ۲۰۲۰ و دنباله فیلم Black Panther (بلک پنتر) برای اکران در تاریخی نامشخص، در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تایید شده است و خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز شنیده می‌شود.

فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده