نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴

سریال The 100 برای فصل ششم تمدید شد

براساس گزارش‌های جدید، شبکه The CW به‌تازگی یکی از مجموعه‌های محبوب پسا آخرالزمانی خود یعنی سریال The 100 را به‌طور رسمی برای فصل ششم تمدید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که شبکه The CW به‌تازگی مجموعه پسا آخرالزمانی محبوب خود یعنی سریال The 100 (100 نفر) را برای فصل ششم تمدید کرده است. اگرچه این مجموعه برای یک فصل دیگر تمدید شده اما هنوز در حال حاضر هیچ تاریخی برای پخش اولین قسمت از فصل جدید آن منتشر نشده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر هنوز تعداد قسمت‌های این فصل هم مشخص نیست، اما با توجه به اینکه تعداد قسمت‌های فصل‌های قبل بین ۱۳ و ۱۶ متغیر بود، به احتمال زیاد این فصل هم با همین تعداد ساخته می‌شود.

اولین قسمت از فصل پنجم سریال 100 نفر در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی آنتن شبکه The CW رفت و تا به امروز تنها ۲ قسمت از آن پخش شده است. ما در فصل پنجم این سریال پسا آخرالزمانی شاهد یک پرش زمانی ۶ ساله هستیم و تا به این لحظه از فصل جدید، با یکی از بحث برانگیزترین شخصیت‌های داستان هم وداع کردیم. علاوه بر این سریال، شبکه The CW چندین مجموعه محبوب دیگر خود را مانند سریال Black Lightning (رعد و برق سیاه)، سریال Jane the Virgin، سریال Riverdale (ریوردیل) و سریال The Flash (فلش) هم برای فصل جدید تمدید کرده است.

سریال The 100 روزهای سه شنبه در ساعت ۹ شب به وقت محلی به روی آنتن شبکه The CW می‌رود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده