نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

تهیه کننده اسپانیایی فیلم «همه می دانند» از اصغر فرهادی می‌گوید

آلوارو لونگوریا، تهیه کننده فیلم همه می‌دانند، در مصاحبه‌ای درباره تجربه همکاری با اصغر فرهادی صحبت کرد.

آلوارو لونگوریا، تهیه کننده جدیدترین فیلم اصغر فرهادی به نام «همه می‌دانند» اعتقاد دارد این فیلم یکی از اصیل‌ترین فیلم‌های این کارگردان ایرانی است. او در مصاحبه‌ای با یک مجله اسپانیایی درباره اصغر فرهادی و فیلم همه می دانند چنین گفته است:

این فیلم در نوع خودش تریلری چندلایه است؛ مانند کارهای دیگر فرهادی. همه چیز در یک دایره محدود و خانوادگی اتفاق می‌افتد. فرهادی شبیه یک معلم است و در طول کار نسبت به فرهنگ و آداب و رسوم اسپانیایی اشراف کامل و صد درصدی داشت. همه چیز برایش از روی برنامه و فکر شده بود و اصلا بداهه نداشتیم. به طرز حیرت‌انگیزی در کارش وسواس دارد و در رسیدن به رئالیسم درخشان است. ما سه ماه فیلمبرداری داشتیم که برای چنین فیلمی زمان زیادی است، ولی فرهادی این‌طوری کار می‌کند. بازیگر‌ها هم با این شیوه خیلی راحت بودند.

تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی یکی از فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه جشنواره کن است. مدتی پیش پنه لوپه کروز، یکی از بازیگران فیلم نیز درباره همکاری با فرهادی صحبت کرده بود. پخش کننده فیلم نیز درباره بلندپروازانه بودن فرهادی گفته بود. خاویر باردم، دیگر بازیگر فیلم هم در مصاحبه‌ای درباره فرهادی و همه می‌دانند صحبت کرده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده