نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

انتشار اطلاعات جدید از فیلم Overlord، دنباله جدید فیلم Cloverfield و فیلم‌های Star Trek

جی جی آبرامز اخیرا اطلاعات جدیدی از فیلم Overlord، دنباله جدید فیلم Cloverfield و دو دنباله فیلم Star Trek، را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Overlord (اورلرد)، دنباله جدید فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) و در دست ساخت بودن دو دنباله جدید برای مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek)، منتشر شده است. پس از اینکه شرکت پارامونت پیکچرز ساخت دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) را تایید کرد و اولین تصاویر رسمی فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) را به افراد حاضر در پنل خود نمایش داد، حال نوبت به جی جی آبرامز رسید تا اطلاعات جدیدی از محصولات استودیو فیلمسازی خود را که بد ربات نام دارد، به اشتراک بگذارد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، او در ابتدا تایید کرد که فیلم Overlord قرار نیست قسمت چهارم فیلم Cloverfield باشد و شایعات منتشر شده در این رابطه را کاملا تکذیب کرد.

علاوه بر این، فیلم Overlord قرار است اولین فیلم شرکت بد ربات با درجه سنی بزرگسال (R) باشد. همچنین طبق گفته جف اسنایدر، تصاویری از این فیلم ترسناک و دلهره آور نیز نمایش داده شده است که در آن یک نارنجک در دهان یک سرباز منفجر می‌شود و در تصویری دیگر، بینندگان شاهد صحبت کردن سر و ستون فقرات یک نفر بودند. آبرامز این فیلم را دیوانه‌کننده توصیف کرده و تصاویر آن حالت گرافیکی داشته است. کارگردانی فیلم Overlord بر عهده جولیوس اوری، کارگردان فیلم Son of a Gun بوده است. بیلی ری، نویسنده فیلم‌هایی چون عطش مبارزه (The Hunger Games) و کاپیتان فیلیپس (Captain Phillips)، به همراه آبرامز روی ایده و داستان این فیلم کار کرده‌اند و همچنین ری به همراه مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

J J  Abrams

وایت راسل، جوان ادپو، یاین د کست‌تکر، جیکوب اندرسون، بوکیم وودبین، پیلو اسبک و جان ماگارو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Overlord حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، خبر خوبی نیز برای طرفداران کلاورفیلد اعلام شد. آبرامز اعلام کرد که یک دنباله جدید برای فیلم Cloverfield در دست ساخت است. آبرامز گفت که بد ربات در حال ساخت یک دنباله حقیقی برای این فیلم است که احتمالا دنباله مستقیم فیلم اول یا دوم خواهد بود. اولین فیلم Cloverfield در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و پس از آن فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) در سال ۲۰۱۶ و فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) در اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه نت فلیکس که دو دنباله دیگر این مجموعه بودند، منتشر شده‌اند.

همچنین پارامونت در پایان این پنل از برنامه‌های خود برای ساخت دنباله جدید برای فیلم Star Trek خبر داد؛ اما آن‌ها تنها در حال کار روی یک قسمت نیستند؛ بلکه بد ربات و پارامونت در حال ساخت دو دنباله و قسمت جدید برای این مجموعه هستند. اگرچه اطلاعات بیشتری از این دو فیلم منتشر نشده است؛ اما آبرامز تایید کرد یکی از این دو فیلم Star Trek متعلق به ایده کوئنتین تارانتینو است که مراحل توسعه خود را سپری می‌کند و قرار است دارای درجه سنی بزرگسال باشد و مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. با این حال، اطلاعاتی از دنباله دیگر فیلم Star Trek در دسترس نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده