نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

ساخت دنباله فیلم A Quiet Place تایید شد

شرکت پارامونت پیکچرز از برنامه خود برای ساخت دنباله فیلم تحسین شده و بسیار موفق A Quiet Place (یک مکان ساکت) خبر داد.

از ماه گذشته، اکران جهانی فیلم A Quiet Place آغاز شد و علاوه بر اینکه این فیلم با تحسین منتقدان روبه‌رو شده، با استقبال تماشاگران نیز روبه‌رو شده است. این فیلم ترسناک و دلهره آور تاکنون موفق شده بیش از ۱۳۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین بدون احتساب هزینه تبلیغات، بودجه ساخت فیلم A Quiet Place حدود ۱۷ میلیون دلار بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز از در دست ساخت بودن دنباله این فیلم خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جیم جیناپولس، رئیس و مدیر عامل پارامونت در جریان پنل این شرکت در سینماکان امسال گفت که موفقیت فیلم A Quiet Place بسیار غیر قابل منتظره بوده است. او گفت:

اگر شما به من پنج سال پیش می‌گفتید که جیم، یکی از بازیگران بسیار خنده‌دار سریال The Office (اداره) می‌خواهد یک نقش تقریبا ساکت را در فیلمی از پارامونت بازی کند، می‌گفتم‌ من باید به بقیه کارهایم در پارامونت برسم.

A Quiet Place

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، جان کرازینسکی در نقش لی ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت و نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده جان کرازینسکی، بازیگر سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان)، سریال The Office و کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم The Hollars و همچنین فیلم Brief Interviews with Hideous Men، بوده است. برایان وودز، اسکات بک و جان کرازینسکی نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم یک مکان ساکت را بر عهده داشته‌اند.

فیلم A Quiet Place داستان اولین ابوت با بازی بلانت و لی ابوت با بازی کرازینسکی، به‌همراه دو فرزندشان را روایت می‌کند که برای بقا در دنیایی آخر الزمانی باید ساکت بمانند. در حال حاضر دنیا تحت سلطه هیولاهایی است که نابینا هستند و تنها از طریق صدا می‌توانند شما را شکار کنند. با این حال، جزئیات بیشتری از دنباله فیلم A Quiet Place در دسترس نیست و بازگشت کرازینسکی و نویسندگان فیلم در دنباله این فیلم تایید نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده