نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

لورن کوهن در فصل نهم سریال The Walking Dead باز خواهد گشت

لورن کوهن تایید کرد که او برای بازگشت در فصل نهم سریال The Walking Dead با شبکه AMC قرارداد همکاری امضا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لورن کوهن، بازیگر نقش مگی گرین در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، اعلام کرد که او در فصل نهم این سریال باز خواهد گشت. در حاشیه نمایشگاه سینماکان که در حال برگزاری است، کوهن شب سه شنبه در پنل فیلم Mile 22 (مایل ۲۲) که در این فیلم با مارک والبرگ هم‌بازی است، در پاسخ به سوال وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی اعلام کرد که او با شبکه AMC قرارداد جدیدی امضا کرده است و در فصل نهم سریال The Walking Dead حضور دارد. او همچنین اشاره کرد که قرارداد او با این شبکه برای چند فصل است؛ اما توضیحات بیشتری را در این رابطه به اشتراک نگذاشته است. 

ماه بهمن سال گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوهن خواستار دستمزد و حقوقی برابر با بازیگران مرد سریال مردگان متحرک از جمله اندرو لینکولن، بازیگر نقش ریک گریمز و نورمن ریداس، بازیگر نقش دریل دیکسون است و در صورتی که این شبکه با این درخواست موافق نکند، او از بازی در فصل نهم سریال The Walking Dead امتناع خواهد کرد و از این سریال جدا خواهد شد. حال به‌نظر می‌رسد که او موفق شده تا حقوق خود در این سریال را افزایش دهد. اندرو لینکولن و نورمن ریداس نیز قراردادهای جدیدی را برای حضور در فصل نهم سریال The Walking Dead امضا کرده‌اند. فیلمبرداری و تولید فصل نهم این سریال از هفته آینده آغاز خواهد شد.

The Walking Dead

پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead ماه گذشته به پایان رسیده است. همچنین کوهن برای بازی در قسمت آزمایشی سریال Whiskey Cavalier با شبکه ABC قرارداد همکاری امضا کرده بود؛ اما مشخص نیست حضور او در فصل نهم سریال The Walking Dead چه تاثیری را روی حضورش در این سریال خواهد گذاشت. با این حال، شبکه ABC هنوز رسما دستور ساخت فصل اول سریال Whiskey Cavalier را صادر نکرده است. آنجلا کانگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، کار ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت.

سریال The Walking Dead براساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود. اندرو لینکولن، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، جفری دین مورگان، لورن کوهن، چندلر ریگز، لنی جیمز، آلانا مسترسون، جاش مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، راس مارکاند، آستین آملیو، تام پین، زاندر برکلی، کاری پیتون، استیون آگ، پولیانا مک‌اینتاش و کیتلین نیکون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده