نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

سریال The Path پس از پخش سه فصل لغو شد

شبکه هولو اعلام کرد که ادامه ساخت سریال The Path (مسیر) پس از پخش سه فصل از لغو شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو پس از ساخت و انتشار سه فصل از سریال The Path، تصمیم به لغو ساخت این سریال گرفته است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این سریال قرار نیست برای فصل چهارم بازگردد و شبکه هولو رسما ساخت سریال The Path را لغو کرده است. جسیکا گلدبرگ، شورانر، نویسنده، خالق و تهیه کننده اجرایی سریال، در بیانیه منتشر شده هولو گفت این سریال پس از ساخت و انتشار ۳۶ قسمت از آن لغو شده و این اتفاق بسیار برای او ناراحت کننده بوده است. او در ادامه گفت با اینکه از این تصمیم بسیار غمگین و ناراحت است اما از اینکه این فرصت به او برای خلق و ارائه این داستان در این دنیای عجیب و غریب و منحصر به‌فرد داده شده است، احساس غرور و افتخار می‌کند.

سریال The Path داستان یک خانواده را روایت می‌کنند که پیرو یک فرقه مذهی جدید هستند و در حالی که ایمان پدر و مادر این خانواده در حال سست شدن است، رهبر غیر رسمی این فرقه به دنبال گسترش و نفوذ این مذهب در سراسر جهان است. ارون پاول در نقش ادی لین، هیو دنسی در نقش کاولین رابرتس، میشل موناهن در نقش سارا لین، اما گرینول در نقش مری کاکس، راکموند دانبار در نقش کاراگاه ایب گینز، کایل الن در نقش هاوک لین، ایمی فورسیت در نقش اشلی فیلدز، سارا جونز در نقش الیسون کمپ و پاول جیمز در نقش شان ایگان، از جمله بازیگرانی بودند که در سه فصل سریال The Path حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سریال The Path تنها سریال شبکه هولو نیست که اخیرا ساخت آن لغو شده است. ساخت سریال Shut Eye و سریال Chance که دو سریال درام این شبکه بودند به‌همراه سریال Difficult People و سریال Casual که سریال‌های کمدی شبکه هولو هستند، لغو شده است. با این حال، شبکه هولو اعلام کرده که در نظر دارد تمرکز خود را روی ادامه ساخت سریال‌های اصلی خود و ساخت محتواهای جدید قرار دهد. اخیرا پخش فصل دوم سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) آغاز شده است و از تابستان امسال نیز پخش فصل اول سریال Castle Rock (کسل راک) که اقتباسی از رمان‌های استفن کینگ است، از شبکه هولو آغاز می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده