نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تا اکران فیلم Avengers 4 در سال آینده اعلام نمی‌شود

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اعلام کرد که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تا پس از اکران فیلم Avengers 4 در سال آینده میلادی معرفی نخواهد شد.

یک دهه پیش دنیای سینمایی مارول با اکران فیلم Iron Man (آیرون من) در سال ۲۰۰۸ کار خود را آغاز کرد و اکنون به اواخر فاز سوم این دنیای سینمایی محبوب نزدیک شده‌ایم. با این حال، اطلاعات بسیار کم از فاز بعدی دنیای سینمایی مارول در دسترس است و با اینکه مارول تاریخ اکران‌های متعددی را برای فیلم‌های خود در سال‌های پیش رو اعلام کرده، اما هنوز نام این فیلم‌ها مشخص و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، گفته است که به این زودی قرار نیست از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی رونمایی شود و طرفداران باید تا زمان اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در سال آینده میلادی صبر کنند. در مصاحبه با DenOfGeek، فایگی اعلام کرد که برخلاف سال گذشته، مارول استودیو قرار نیست پنلی را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال داشته باشد. او گفت:

ما تا سال بعد قرار نیست کاری را انجام دهیم. پس از آن من فکر می‌کنم که فیلم‌های بعدی خود را معرفی خواهیم کرد. در سال ۲۰۱۴، ما یک همایش معرفی بسیار بزرگ را برگزار و در طی آن فیلم‌های بسیار زیادی را تایید کردیم و پس از آن نیز چند فیلم دیگر به فهرست این فیلم‌ها اضافه شد؛ اما من احساس می‌کنم که ما باید در مسیری پیش برویم که چنین نمایش بزرگی را دوباره برگزار کنیم و به مخاطبان ارائه دهیم.

Kevin Feige

فایگی در ادامه گفت:

یکی از دلایلی که ما قرار نیست دارای پنلی در کامیک کان باشیم این است که در آن زمان به‌تازگی فیلم Ant-Man and the Wasp (انت-من و واسپ) اکران شده و فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به پایان نمایش خود نزدیک می‌شود و در همان زمان فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به پایان خواهد رسید و در همین زمان فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) تازه شروع شده است و بنابراین ما نمی‌توانیم چیزی را در این نمایشگاه نمایش دهیم و تبلیغ کنیم. بنابراین ما قصد داریم تا کامیک کان سال آینده صبر کنیم.

در حال حاضر تنها ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۹، فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) برای اکران در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ و دنباله فیلم Black Panther (بلک پنتر) برای اکران در تاریخ نامشخصی، در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تایید و اعلام شده‌اند. در حال حاضر شایعات و خبرهای زیادی در مورد فیلم‌های فاز بعدی این دنیای سینمایی منتشر شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که حداقل باید تا سال آینده برای معرفی بخش بزرگی از این فیلم‌ها صبر کنیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده