نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

سریال Deadly Class از شبکه Syfy پخش خواهد شد

شبکه Syfy رسما حق انتشار سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) به تهیه کنندگی برادران روسو را به‌دست آورد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه پخش کننده سریال Deadly Class که اقتباسی از کمیکی به‌ همین نام اثر ریک رمندر و وس کریگ است، تایید و اعلام شده است. شبکه Syfy (سای‌فای) اعلام کرد که حق پخش سریال Deadly Class را به‌دست آورده و قرار است در این سریال با جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) که تهیه کنندگی سریال کلاس مرگبار را بر عهده دارند، همکاری کند. سال گذشته، شبکه Syfy دستور ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Deadly Class را صادر کرد و حال ظاهرا این قسمت مورد رضایت این شبکه بوده و ساخت فصل اول این سریال را به بخش تلویزیونی سونی پیکچرز سفارش داده است. این مجموعه براساس کمیک‌های گرافیکی شرکت ایمیج کمیکز در دست ساخت است که انتشار آن از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و انتشار آن ادامه دارد.

Avengers: Infinity War

اتفاقات سریال Deadly Class در اواخر دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که دنیای تاریکی در حال مقابله با فرهنگ این دوره است. این مجموعه داستان یک نوجوان بی‌خانمان را روایت می‌کند که به یک مدرسه خصوصی نخبگان راه پیدا کرده است که در آنجا خانواده‌های بزرگ جنایتکاران فرزندان خود را برای تحصیل به آنجا می‌فرستند. ضمن تلاش برای حفظ خصوصیات اخلاقی خود، او باید از یک برنامه آموزشی بی‌‌رحمانه و کلیشه‌های اجتماعی نجات پیدا کند. با این حال، هنوز زمانی برای شروع پخش فصل اول سریال Deadly Class اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر شود.

بندیکت وانگ در نقش استاد لین، بنجامین وادسوورث در نقش مارکوس، لینا کاندور در نقش ساسا، ماریا گابریلا دی فاریا در نقش ماریا،لوک تنی در نقش ویلی، لیام جیمز در نقش بیلی و میشل دووال در نقش چیکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Deadly Class حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر این سریال، در دی سال گذشته، شبکه سای فای حقوق ساخت سریال Nightflyers (شب پره‌ها) را براساس جرج آر آر مارتین بدست آورد و در حال حاضر قسمت آزمایشی فصل اول این سریال در دست ساخت است. همچنین شبکه سای‌فای خانه سریال Krypton (کریپتون) نیز است که در حال حاضر فصل اول آن در حال پخش است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده