نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

دیوید لیچ ایده‌های زیادی برای ساخت دنباله Atomic Blonde دارد

چندی پیش شارلیز ترون، در دست ساخت بودن قسمت دوم فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) را تأیید کرد و حال دیوید لیچ در سخنانی ضمن تأیید ساخت دنبالهٔ این فیلم، گفت که ایده‌های داستانی زیادی برای قسمت دوم دارد.

دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) در سخنانی چنین گفت که سخت مشغول کار روی داستان دنبالهٔ فیلم Atomic Blonde است و ایده‌هایی عالی در سر دارد. سال ۲۰۱۷، سالی متفاوت برای شارلیز ترون بود؛ وی که معمولاً در فیلم‌های اسکاری نقش‌آفرینی می‌کرد، کمی تغییر مسیر داد و روی به بازی در فیلم‌های اکشن آورد. شارلیز ترون در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) اف. گری گری حضور پیدا کرد و با بازیگرانی همچون جیسون استاتهام، دواین جانسون و وین دیزل همبازی شد. این فیلم فروش خیره‌کنندهٔ ۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون دلاری در گیشه داشت. وی در فیلم Atomic Blonde دیوید لیچ ایفاگر نقش اصلی داستان بود و این فیلم نیز با توجه به بودجه‌اش عملکرد بدی در گیشه نداشت. فیلم Atomic Blonde با بودجهٔ ۳۰ میلیون دلاری، حدود ۹۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. وی در ۲۰۱۵ در فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) جرج میلر، نقش شخصیت ایمپریتر فیوروسا را ایفا کرد و استعداد خود را در این زمینه نیز به رخ کشید و حضور در این فیلم بود که سازندگان را به این فکر انداخت که می‌توان از ترون در فیلم‌های اکشن نیز بازی خوبی گرفت.

داستان فیلم Atomic Blonde در مورد مأمور لارین براوتن (شارلیز ترون)، عضو ممتاز سرویس جاسوسی مخفی ملکه، یک جاسوس قابل و البته خشن و در مواقعی حساس است که از تمام مهارت‌هایش برای زنده ماندن در مأموریت غیرممکن خود استفاده می‌کند. او که به‌تنهایی به برلین فرستاده شده تا مدارکی مربوط به شخص خاصی را تحویل دهد، با دیوید پرسیوال (جیمز مک‌آووی) همراه می‌شود تا به کمک او در بازی مرگ‌آور جاسوس‌ها جان سالم به در ببرد. با وجود اینکه فیلم دیوید لیچ عنوان فیلمی جاسوسی را یدک می‌کشد، اما صحنه‌های اکشن حرف اول و آخر را در آن می‌زند. بدون شک برخی صحنه‌های اکشن این فیلم، فراموش‌ناشدنی بودند و لیچ در این زمینه کار خود را به‌خوبی انجام داد. 

Atomic Blonde

دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde این روزها بسیار سرش مشغول پروژه‌های مختلف است. وی در حال حاضر درگیر شرکت در مراسم تبلیغاتی قسمت دوم فیلم Deadpool (دِدپول) است و به‌زودی نیز باید بر سر صحنهٔ اسپین‌آف مجموعهٔ Fast & Furious، یعنی فیلم Hobbs & Shaw (هابز و شاو) برود و کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. لیچ درگیر انتخاب ایدهٔ داستانی برای دنبالهٔ فیلم Atomic Blonde است و به‌تازگی در سخنانی راجع به قسمت دوم این فیلم به سایت Fandango چنین گفته است:

فکر می‌کنم که از این جدی‌تر و سخت‌تر نمی‌توانیم روی ایده‌ها کار کنیم و همه سخت مشغول کار هستند. هنوز هم مشغول کار روی ایده‌ها هستیم. ایده‌های زیادی وجود دارد که می‌توان دنبالهٔ این فیلم را بر اساس آن‌ها ساخت. فکر می‌کنم مردم دوست دارند که بار دیگر مأمور لارین براوتن را در مأموریتی دیگر ببینند؛ من که دوست دارم.

با توجه به پایان فیلم Atomic Blonde، می‌توان متصور شد که مأمور لارین براوتن مأموریت‌های زیادی برای انجام دادن دارد و احتمالاً شاهد ساخت فیلم‌های زیادی از این مجموعه خواهیم بود. دیوید لیچ این روزها اولویت اول خود را به ساخت فیلم Hobbs & Shaw اختصاص داده است و بعید است حداقل تا سه سال آینده شاهد اکران فیلم بعدی مجموعهٔ احتمالی Atomic Blonde باشیم.

ایده‌های زیادی وجود دارد که می‌توان دنبالهٔ این فیلم را بر اساس آن‌ها ساخت. فکر می‌کنم مردم دوست دارند که بار دیگر مأمور لارین براوتن را در مأموریتی دیگر ببینند

گفتنی است چندی پیش شارلیز ترون در رابطه با ساخت دنبالهٔ فیلم Mad Max: Fury Road گفته بود که بهتر است جرج میلر سریع‌تر دست به‌کار شود؛ چون وی دیگر بازیگر جوانی نیست. با توجه به خبر در دست ساخت بودن قسمت دوم Atomic Blonde، مطمئناً به این زودی‌ها خبری از دنباله Mad Max: Fury Road نخواهد بود. به‌تازگی نیز خبری راجع به مشکلات جرج میلر با کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) منتشر شد و میلر از برادران وارنر و برادران وارنر از میلر شکایت کردند که این موضوع باعث توقف ساخت دو دنباله فیلم Mad Max (مد مکس) شده است و گویا فعلاً نباید منتظر دیدن دوباره ترون در نقش شخصیت ایمپریتر فیوروسا باشیم.

در فیلم Atomic Blonde، شارلیز ترون و جیمز مک‌آووی بازیگران اصلی داستان بودند و جان گودمن، تیل شوییگر، ادی مارسان، سوفیا بوتلا و توبی جونز دیگر بازیگران فیلم را تشکیل می‌دادند. فیلم Atomic Blonde از روی رمانی گرافیکی با عنوان «سردترین شهر»، چاپ‌شده در سال ۲۰۱۲، ساخته شده بود.

آخرین ساخته دیوید لیچ، فیلم Deadpool 2 است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در نظر گرفته شده است. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی، در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، بیل اسکارشگورد در یک نقش نامشخص و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده