نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

کارگردان فیلم The Fate of the Furious کارگردانی فیلم MASK را بر عهده گرفت

پارامونت پیکچرز از انتخاب اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious برای کارگردانی فیلم MASK خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم MASK (ماسک) که اقتباسی از مجموعه اکشن فیگورهای شرکت کنر (Kenner) است که در دهه ۸۰ میلادی عرضه شده بودند و مدتی بعد انیمیشن و محصولات مختلفی براساس آن توسط هاسبرو تولید و منتشر شد، انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو با  اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، برای کارگردانی فیلم MASK به توافق رسیده‌ و توافق همکاری امضا کرده‌اند. همچنین به‌زودی یک نویسنده برای خلق و نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم به پروژه اضافه خواهد شد. هاسبرو و گری به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. 

F. Gary Gray

کلمه M.A.S.K مخفف Mobile Armored Strike Kommand است و اعضای نیرویی را تشکیل می‌دهد که برای مبارزه و شکست گروه شیطانی V.E.N.O.M که مخفف Vicious Evil Network of Mayhem است، ایجاد شده‌اند. طی سال‌های گذشته چند انیمیشن و کمیک براساس مجموعه MASK منتشر شده است. هاسبرو و پارامونت امیدوار هستند که طی سال‌های آینده پروژه‌های سینمایی دیگری از جمله ریبوت فیلم G.I. Joe (جی. آی. جو)، فیلم Micronauts، فیلم Visionaries (خیال پردازها)، فیلم M.A.S.K (ماسک) و فیلم Dungeons & Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان)، را تولید و منتشر کنند. این دو شرکت همچنین به دنبال ساخت ریبوت فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) نیز هستند.

فیلم The Fate of the Furious در سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۱.۲۳۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر فیلم MASK، گری کارگردانی اسپین آف فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) را نیز بر عهده گرفته است که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. کریس همسورث و تسا تامپسون از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در قسمت جدید فیلم Men In Black تایید و اعلام شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده