نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

زمان پخش فصل دوم سریال Mr Mercedes مشخص شد

مدتی است که از تمدید سریال آقای مرسدس (Mr. Mercedes) برای فصل دوم می‌گذرد. حال به‌تازگی مشخص شده که فصل دوم این مجموعه در ماه آگوست پخش خواهد شد.

بعد از اینکه فصل اول سریال Mr Mercedes (آقای مرسدس) به نمایش درآمد و توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند، شبکه تلویزیونی کمپانی AT&T یعنی Audience Network این مجموعه را برای فصل دوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه به‌تازگی اعلام کرد که قسمت اول فصل دوم سریال آقای مرسدس، در تاریخ ۲۲ آگوست سال جاری (۳۱ مرداد ۱۳۹۷) به روی آنتن خواهد رفت. 

داستان این سریال محبوب، براساس کتابی است که توسط استفن کینگ نوشته شده و با همین نام آقای مرسدس هم منتشر شده است. فصل اول سریال آقای مرسدس داستان یک کاراگاه بازنشسته به‌نام بیل هاجز را حکایت می‌کند که به واسطه پرونده‌ای با قاتلی به‌نام بردی هارتسفیلد برخورد می‌کند. این قاتل زنجیره‌ای تا به آن زمان ۱۶ نفر را در یک مرسدس دزدی، کشته بود. بردی هارتسفیلد تا دو سال بعد از این جریان دیگر همانند قبل سر و کله‌اش پیدا نشد، اما حال تصمیم گرفته که دوباره در جامعه حاضر شود و با روش‌های مخصوص به خود، این کاراگاه را اذیت کند. ما در روند پیشروی داستان این سریال شاهد یک موش و گربه بازی خاص و مرگبار از سمت این دو شخصیت هستیم.

حال اتفاقات داستان فصل دوم سریال Mr. Mercedes قرار است مربوط به یک سال بعد از تلاش بی‌نتیجه بردی هارتسفیلد برای انجام یک قتل عام دیگر باشد. هارتسفیلد قصد داشت دومین قتل عام را در جامعه شهر بردگاتن ایالت اوهایو مرتکب شود. درست بعد از این جریان و ناموفق تمام شدن پروژه قتل عام هارتسفیلد، او در یک حالت زندگی نباتی، در بیمارستان بستری شده است. حال از طرف دیگر، کاراگاه بازنشسته داستان یعنی همان بیل هاجز هم تمام سعی خود را می‌کند تا وسواسی را که نسبت به هارتسفیلد دارد از بین ببرد. به همین منظور، او با هولی گیبنی تیمی تشکیل می‌دهد تا با کمک هم سازمانی به نام Finders Keepers را تاسیس کنند؛ یک سازمان تحقیقات خصوصی. اما بعد از مدتی، زمانی که اتفاقات غیرقابل توضیح رخ می‌دهد، به‌خصوص زمانی که اتفاقاتی برای افرادی که در بیمارستان با بردی سر و کار داشتند، این جرقه را در ذهن هاجز به‌وجود آورد که در این جریانات، بردی قطعا به‌نوعی مسئول است.

برندن گلیسون، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ) در نقش بیل هاجز و هری ترداوی، بازیگر سریال Penny Dreadful (داستان عامه پسند) در نقش بردی هارتسفیلد که از بازیگران اصلی این مجموعه محسوب می‌شدند، قرار است دوباره در فصل دوم هم حضور داشته باشند و در هر ۱۰ قسمت آن به ایفای نقش بپردازند. علاوه بر گلیسون و ترداوی، بازیگران دیگری هم از جمله جک هیوستون بازیگر سریال Boardwalk Empire (امپراطوری بردواک)، تسا فرر بازیگر سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) و همچنین ماکسیمیلیانو هرناندز بازیگر فیلم Sicario (سیکاریو) از جمله هنرمندان جدیدی هستند که برای اولین بار قرار است در فصل دوم این مجموعه حضور داشته باشند.

فصل دوم این سریال قرار است اقتباسی از سه رمان مجموعه بیل هاجز باشد؛ این سه گانه عبارتند از: کتاب Mercedes، کتاب Finders Keepers و همچنین کتاب End of Watch.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده