نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

تاریخ اکران فیلم موزیکال دنی بویل اعلام شد

شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم جدید دنی بویل را که یک فیلم موزیکال و کمدی است، تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران جدیدترین فیلم دنی بویل را تایید و اعلام کرده است. این فیلم موزیکال و کمدی که در حال حاضر نامی ندارد، قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۲ شهریور ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در حال حاضر در این تاریخ هیچ فیلم دیگری برای اکران برنامه‌ریزی نشده است؛ اما هفته قبل از اکران فیلم جدید دنی بویل، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) و هفته پس از آن فیلم The Kitchen (آشپزخانه)، انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (فیلم پرندگان خشمگین ۲) و فیلم Little (کوچک)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. ریچارد کرتیس، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم War Horse (اسب جنگی) و فیلم Four Weddings and a Funeral (چهار عروسی و یک تشییع جنازه)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم جدید دنی بویل را بر عهده دارد.

Baby Driver

لیلی جیمز، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی درایور) و فیلم Mamma Mia! Here We Go Again، به‌همراه کیت مک‌کینون، بازیگر فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) و هیمش پاتل، بازیگر سریال Damned، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم جدید دنی بویل تایید و اعلام شده است. انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم طی تابستان امسال انجام شود. همچنین دیلی میل اخیرا خبری را منتشر کرده که مبنی بر مذاکرات یونیورسال با اد شیرن، خواننده مشهور بریتانیایی که حضوری کوتاه و افتخاری را در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و فیلم Bridget Jones's Baby (بچه بریجت جونز) داشته است، برای حضور در این فیلم است. 

طبق شایعات منتشر شده، فیلم جدید دنی بویل داستان مردی را روایت می‌کند که که یک روز از خواب بیدار و متوجه می‌شود که او تنها کسی است که آهنگ‌های گروه بیتلز (The Beatles) را به‌خاطر می‌آورد. همچنین شیرن قرار است در کنار آهنگ‌های گروه The Beatles، آهنگ‌های جدیدی را برای این فیلم بنویسد و ضبط کند. فیلم جدید دنی بویل توسط شرکت فیلمسازی Working Title تولید و توسط یونیورسال پیکچرز منتشر خواهد شد. بویل و کرتیس علاوه بر حضور به‌عنوان کارگردان و نویسنده، قرار است در نقش تهیه کننده نیز در این فیلم حضور داشته باشند. ماه گذشته، دنی بویل که برای کارگردانی فیلم Slumdog Millionaire (میلیونر زاغه‌نشین) جایزه اسکار دریافت کرده بود، رسما اعلام کرد که کارگردانی قسمت بعدی فیلم James Bond (جیمز باند) را بر عهده گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده