نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Avengers: Infinity War احتمالا رکورد افتتاحیه The Force Awakens را خواهد شکست

طبق آمار جدید منتشر شده، فیلم Avengers: Infinity War ممکن است رکورد افتتاحیه فیلم Star Wars: The Force Awakens را بشکند.

طبق آمار پیش فروشی که به‌تازگی منتشر شده، مجموع پیش فروش بلیت فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بیش از مجموع پیش فروش بلیت‌های هفت فیلم اخیر دنیای سینمایی مارول بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از افتتاحیه احتمالی جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. طبق آمار احتمالی که وب‌سایت باکس‌آفیس‌پرو اخیرا در بروزرسانی جدید خود منتشر کرده، فیلم Avengers: Infinity War در سه روز نخست اکرانش تنها در آمریکای شمالی حدود ۲۳۵ تا ۲۵۵ میلیون دلار خواهد فروخت. بدین ترتیب، این فیلم توانایی این را خواهد داشت تا رکورد افتتاحیه را که در حال حاضر در اختیار فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) است، بشکند.

فیلم Star Wars: The Force Awakens در دسامبر سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد در سه روز نخست اکرانش ۲۴۷.۹ میلیون دلار فروش کند. حال فیلم Avengers: Infinity War بیش از هر فیلم دیگری مورد توجه رسانه‌ها و طرفداران قرار گرفته و همچنین ملاقات گروه نگهبانان کهکشان با انتقام جویان برای مبارزه با تانوس به جذابیت‌های این فیلم برای علاقه‌مندان اضافه کرده است. همچنین این وب‌سایت اضافه کرد که این فیلم ممکن است کار خود را در گیشه با فروشی در بازه ۵۶۵ تا ۶۵۰ میلیون دلار به پایان برساند که این فروش، فیلم Infinity War را در پشت سر فیلم Black Panther (بلک پنتر) قرار خواهد داد؛ اما این فیلم رقیبان سرسخت و بزرگ دیگری نیز مثل فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز در گیشه دارد.

Star Wars: The Force Awakens

با این حال، آمار این وب‌سایت تنها یک پیش بینی از فروش احتمالی فیلم Avengers: Infinity War است و در زمان اکران ممکن است با آمار متفاوتی روبه‌رو شویم. این فیلم اخیرا رسما درجه سنی PG-13 را نیز دریافت کرده است. اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. همچنین این فیلم قرار است با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده