نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

انتشار تصاویر جدید از فیلم‌هایی چون Avengers: Infinity War و Deadpool 2

USA Today تصاویر جدیدی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان سال ۲۰۱۸ از جمله فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. وب‌سایت USA Today اخیرا تصاویری از این فیلم‌ها را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویری از چندین فیلم و انیمیشن مورد انتظار تابستان امسال هستیم. اولین تصویر به فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) تعلق دارد. در این تصویر شاهد نمای متفاوت دیگری از حضور تونی استارک، دکتر استرنج، بروس بنر و وانگ در کنار هم در خیابان‌های شهر نیویورک هستیم. فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

در ادامه شاهد تصویری از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) هستیم که در این تصویر دایناسور شرور و منفی فیلم را که The Indoraptor نام دارد و در اصل یک دایناسور سوپر-هیبریدی است، مشاهده می‌کنیم که در اتاق دختر اوون گریدی و کلیر دارنینگ حضور دارد. دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن امسال (۱ تیر) برنامه‌ریزی شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Fallen Kingdom

پس از آن، تصویر جدیدی از فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قابل مشاهده است. در این تصویر، شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز، که لباس زرد رنگی با لوگوی X بر تن دارد، در کنار شخصیت کلاسوس با بازی استفان کاپیساک، دیده می‌شود. فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2

همچنین شاهد تصویری از فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) نیز هستیم. در این تصویر هان سولو در کنار چویی چوباکا دیده می‌شود که مشخص نیست آن‌ها در حال رفتن به ملاقات چه کسی هستند و با اینکه برخی اعتقاد دارند که در این صحنه هان سولو به ملاقات جابا د هات خواهد رفت، اما طبق تریلر منتشر شده، او احتمالا به ملاقات گروه دیگری رفته است. فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می امسال (۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Solo: A Star Wars Story

در ادامه تصویر جدیدی از فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) دیده می‌شود که در این تصویر دو شخصیت انت من و واسپ قابل مشاهده هستند که این دو شخصیت در یک مکان نامشخص حضور دارند. فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp

فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین)، دیگر فیلمی است که تصویر جدیدی از آن منتشر شده. در این تصویر، کریستوفر رابین با بازی ایوان مک گرگور را در کنار وینی د پو می‌توانیم مشاهده کنیم که در روی یک نیمکت نشسته‌اند. فیلم Christopher Robin قرار است در تاریخ ۳ آگوست امسال (۱۲ مرداد) اکران شود.

Christopher Robin

پس از آن شاهد تصویر دیگری از فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) هستیم که در آن بار دیگر شخصیت ایتن هانت با بازی تام کروز قابل مشاهده است که در بین آسمان و زمین گرفتار شده است. فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

Mission Impossible: Fallout

در ادامه شاهد تصویر جدیدی از انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) هستیم که در آن آقای شگفت‌انگیز به‌همراه الاستیگرل و جک جک دیده می‌شود. دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن امسال (۲۵ خرداد) به روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Incredibles 2

در پایان شاهد تصویری از انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies هستیم. در این تصویر شخصیت‌هایی چون رابین، ریون، سایبورگ، بیست بوی و استار فایر حضور دارند. انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies قرار است در تاریخ ۲۷ جولای امسال (۵ مرداد) اکران شود.  شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Teen Titans GO! to the Movies

شما بیشتر منتظر کدامیک از فیلم‌های تابستان سال ۲۰۱۸ هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده