نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷

تاریخ آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره جهانی فجر مشخص شدند

پیش فروش بلیت‌های جشنواره جهانی فیلم فجر از امروز، ۲۲ فروردین آغاز خواهد شد.

جشنواره جهانی فیلم فجر یکی از جشنواره‌های مهم ایران به شمار می‌رود. در این جشنواره علاوه بر نمایش فیلم‌های مختلف، کارگاه‌های آموزشی هم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. برای نمونه در جشنواره امسال فیلمبردار آثار استنلی کوبریک، یعنی لری اسمیت در جشنواره برای برگزاری کلاس‌های آموزشی حضور خواهد داشت. همچنین فیلم آن سوی آبرها به کارگردانی مجید مجیدی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره انتخاب شده است. پیش فروش فیلم‌‌های این جشنواره بین‌المللی از ساعت ۱۲ امروز، ۲۲ فروردین آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق دو درگاه سینماتیکت و وب‌سایت سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای خریدن بلیت‌ها اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت جشنواره فیلم فجر را به صورت پکیج‌هایی شامل ۹ فیلم خریداری کنند که این مجموعه‌ها شامل فیلم‌های بخش فانوس خیال، فیلم‌های منتخب، فیلم‌های کلاسیک، فیلم‌های مسابقه و ... است. قیمت این مجموعه‌ها برای اعضای باشگاه جشنواره ۴۵ هزارتومان و برای افراد غیرعضو ۹۰ هزار تومان است.

علاقه‌مندان پس از خریداری هر یک از این مجموعه‌ بلیت‌ها، یک رهگیری گرفته و زمان ارسال بلیت‌ها را نیز ارسال می‌کنند. در صورت انتخاب زمان ارسال، هزینه‌ی پیک هم به آن اضافه خواهد شد. خریداران همچنین می‌توانند به صورت حضوری بلیت‌شان را دریافت کنند. در این صورت تاریخ و ساعت مراجعه به چهارسو اعلام خواهد شد. پیش فروش بلیت‌های فیلم‌های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۶ فروردین ادامه خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده