نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

الیزابت اولسن از احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت اسکارلت ویچ توسط مارول می‌گوید

الیزابت اولسن در مصاحبه جدید خود به سوالی در رابطه با احتمال ساخت فیلمی براساس شخصیت اسکارلت ویچ پاسخ داده است.

فاز سوم دنیای سینمایی مارول به پایان خود نزدیک می‌شود و سال آینده با انتشار فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، فاز سوم این دنیای سینمایی رسما به کار خود پایان خواهد داد. فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است که کمتر از یک ماه دیگر به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در حال حاضر ساخت فیلم‌هایی چون دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) و فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲)، رسما تایید و اعلام شده است و همچنین انتظار می‌رود که به‌زودی ساخت دنباله فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) تایید شود.

علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) با بازی اسکارلت جوهانسون، نیز شنیده می‌شود. با این حال، بسیاری از علاقه‌مندان دنیای سینمایی مارول دوست دارند تا فیلمی براساس شخصیت اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، نیز ساخته شود؛ اما تاکنون مارول (Marvel) واکنش رسمی به این موضوع نداشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولسن به احتمال ساخت فیلمی براساس این شخصیت واکنش نشان داده است. در مصاحبه با وب‌سایت پیپل، اولسن فاش کرد که در حال حاضر مارول هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم Scarlet Witch ندارد؛ اما اگر مارول برنامه‌ای برای ساخت این فیلم داشته باشد، او از آن بی‌خبر است. اولسن گفت:

آن‌ها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای ندارند. قطعا این چیزی نیست که من به آن‌ها فشار بیاورم و اصرار کنم. فکر نمی‌کنم این چیزی باشد که آن‌ها برای ساخت این فیلم به من فشار بیاورند.

Scarlet Witch in Avengers: Infinity War

بازیگر فیلم Avengers: Infinity War در ادامه گفت که او و پل بتانی، بازیگر نقش ویژن، هر از گاهی شوخی‌هایی در مورد ایده یک سریال براساس شخصیت اسکارلت ویچ و ویژن برای شبکه نت فلیکس، انجام می‌دهند. اولسن در این رابطه گفت:

من در مورد یک نمایش تلویزیونی در نتفلیکس یا چیزی شبیه به آن شوخی می‌کنم. درست مثل یک رویداد در خانه که اسکارلت ویچ آشپزی و خانه‌داری می‌کند. این چیزی است که ما در مورد آن شوخی می‌کنیم؛ اما فکر نمی‌کنم هرگز این ایده ساخته شود. 

ممکن است طرفداران شخصیت واندا ماکسیموف از شنیدن این خبر کمی ناامید شده باشند؛ اما اولسن احتمال ساخت فیلم Scarlet Witch را کاملا رد نمی‌کند و به نظر می‌سد که اگر مارول فیلمنامه و ایده مناسبی برای ساخت فیلم این شخصیت داشته باشد،‌ قطعا به ساخت این فیلم اقدام خواهد کرد و قرار نیست تنها برای محبوبیت این شخصیت یک فیلم مستقل براساس شخصیت اسکارلت ویچ تولید و منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده