نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶

ساخت فیلم مستقل شخصیت Deathstroke رسما تایید شد

جو منگنیلو در دست ساخت بودن فیلمی مستقل براساس شخصیت دث استروک (Deathstroke) را تایید و اعلام کرد.

آبان سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمی اختصاصی و مستقل براساس شخصیت Deathstroke در دست ساخت است. طبق خبری که در آن زمان منتشر شده بود، گرت ایوانز، کارگردان فیلم The Raid (یورش)، در حال مذاکره با شرکت برادران وارنر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم است. همچنین جو منگنیلو که پیش از این قرار بود نقش دث استروک را در فیلم The Batman (بتمن) بازی کند، قرار است نقش اسلید ویلسون را در فیلم اختصاصی این شخصیت بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم Deathstroke رسما تایید و اعلام شده که این فیلم هنوز مراحل اولیه تولید را پشت سر می‌گذارد.

در حاشیه فرش قرمز فیلم Rampage (رمپیج) که شب گذشته در لس آنجلس آمریکا برگزار شد، جو منگنیلو در مصاحبه با وب‌سایت ورایتی ساخت فیلمی براساس شخصیت دث استروک را رسما تایید کرد. با این حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و تنها تایید کرده است که در حال حاضر فیلم Deathstroke در دست ساخت است. پیش از این در یکی از صحنه‌های پس از پایان فیلم Justice League (لیگ عدالت) شاهد حضور منگنیلو در نقش دث استروک بوده‌ایم که در این صحنه او به لکس لوتر با بازی جسی آیزنبرگ، برای انجام یک ماموریت می‌پیوندد.

با این حال، پس از عملکرد ضعیف فیلم Justice League در گیشه و احتمال بسیار کم حضور دث استروک در فیلم بتمن، بسیاری تصور می‌کردند که ساخت فیلم Deathstroke لغو خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Deathstroke از جمله تاریخ شروع ساخت و اکران آن در دسترس نیست و احتمالا این فیلم هنوز مراحل اولیه تولید خود را سپری می‌کند. انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده دی سی (DC) و برادران وارنر اطلاعات بیشتری از این فیلم را منتشر کنند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده