نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم اختصاصی شخصیت Deathstroke در حال تولید و توسعه است

به نقل از گزارشی جدید، به‌تازگی مشخص شده که فیلم اختصاصی و مستقل شخصیت Deathstroke زیر نظر کارگردان فیلم The Raid یعنی گرت ایوانز در حال ساخت است.

در اصل قرار بود که شخصیت دث استروک برای اولین بار در فیلم اختصاصی The Batman (بتمن) حضور داشته و به هنرنمایی بپردازد. اما این موضوع مربوط به زمانی است که خود بن افلک نقش کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این اثر را برعهده داشت. حال به نظر می‌رسد که تصمیمات و برنامه‌ها تغییر کرده و قرار است اتفاق دیگری رخ دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون خبری منتشر شده که براساس گفته‌های آن به نظر می‌رسد کمپانی دی سی قصد دارد از این شخصیت محبوب یک فیلم اختصاصی و مستقل تهیه کند. فیلم اختصاصی شخصیت دث استروک، سومین اثر اختصاصی این کمپانی خواهد بود که با محوریت اصلی یک شخصیت منفی و شرور ساخته و اکران می‌شود. پیش از این پروژه، فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) و فیلم Black Adam (بلک آدام) که دواین جانسون در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت، در دست تولید قرار گرفته‌اند.

براساس گزارشی که توسط سایت خبری The Wrap منتشر شده است، کارگردان فیلم The Raid (یورش) یعنی گرت ایوانز در مراحل ابتدایی مذاکرات و گفتگوها بوده تا بتواند کارگردانی این اثر اختصاصی را برعهده بگیرد. علاوه بر کارگردانی، به احتمال خیلی زیاد ایوانز وظیفه نویسندگی اسکریپت و فیلمنامه را هم برعهده بگیرد. البته ناگفته نماند که همانطور که انتظار می‌رفت، جو منگنیلو برای بازی در نقش شخصیت منفی و شرور داستان بتمن یعنی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک انتخاب شده و حضور او قطعی هم شده است.

Joe Manganiello

این خبر زمانی منتشر شد و قوت گرفت که گرت ایوانز ایده‌های خود را درباره ساخت فیلم اختصاصی دث استروک برای کمپانی DC Entertainment ارسال کرده بود و به نظر می‌رسد که از نتیجه آن هم خیلی راضی است و از ایده‌ای که در پشت این شخصیت نهفته است بسیار خوشش آمده است. از آنجایی که در اخبار مختلف اعلام شده بود و در ابتدا قرار بود که منگنیلو نقش این شخصیت را در فیلم اختصاصی بتمن هم ایفا کند، مشخص نیست که پروژه جدید دی سی با محوریت دث استروک چقدر بر روی فیلمنامه و داستان اصلی فیلم بتمن تاثیر خواهد گذاشت. زمانی که مت ریوز به طور رسمی برای هدایت و کارگردانی فیلم بتمن بر سر پروژه آورده شد، خیلی صریح اعلام کرد که فیلمنامه نوشته شده قبلی را استفاده نخواهد کرد؛ پس با این حساب هنوز مشخص نیست که آیا این شخصیت در این اثر هم حضور دارد یا خیر.

شخصیت دث‌ استروک که با نام دث استروک نابودگر (Deathstroke the Terminator) هم در دنیای کامیک شناخته می‌شود، نخستین بار در کتاب کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد. این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌ سی و انیمیشن‌های سریالی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. اگر این پروژه ادامه پیدا کرده و ساخت آن قطعی شود، نمی‌توان گفت که این فیلم، اولین حضور او در دنیای واقعی بوده و اولین لایو اکشنی است که در آن حضور دارد. پیش از آن و در تلویزیون، دث‌ استروک با بازی مانو بنت به عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال Arrow (کماندار) حضور داشت. دث‌ استروک، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌ سی توسط مرو ولفمن و جورج پرز خلق شده است و در موارد متعددی با شوالیه تاریکی در کامیک‌های مختلف مبارزه کرده است و حتی بارها او را در مبارزات تن به تن شکست داده است. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله Batman: Arkham Knight و Batman: Arkham Origins حضور داشته است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده