نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

طرفداران باید نگران افشای نام فیلم Avengers 4 باشند

برادران روسو اعلام کردند که طرفداران دنیای سینمایی مارول باید نگران اعلام نام رسمی فیلم Avengers 4 باشند؛ چرا که پایان فیلم Infinity War را فاش می‌کند.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و طرفداران بی‌صبرانه منتظر جدیدترین ماجراجویی دنیای سینمایی مارول (Marvel) هستند. با این حال، این موضوع باعث نشده است تا طرفداران در مورد نام و عنوان رسمی فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) صحبت و بحث نکنند؛ اما تا به امروز نام این فیلم مثل یک راز بزرگ حفظ شده است. اردیبهشت سال گذشته، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در یک مصاحبه تایید کرد که نام رسمی فیلم Avengers 4 به علت اشاره‌ای که به پایان فیلم Avengers: Infinity War دارد، تا پیش از اکران این فیلم اعلام نخواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران روسو به نام رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers (انتقام جویان) واکنش نشان داده‌اند.

یکی از طرفداران دنیای سینمایی مارول در توییتر گفت که دلیل اینکه جو و آنتونی روسو که آن‌ها را بیشتر با نام برادران روسو می‌شناسیم، نام فیلم Avengers 4 را اعلام نمی‌کنند این است که اتفاقات فیلم Infinity War را فاش می‌کند و این موضوع باعث ترس و وحشت او می‌شود. برادران روسو نیز به این توییت پاسخ دادند و گفتند که او و دیگران واقعا باید از افشای نام فیلم Avengers 4 بترسند. با وجود اینکه برادران روسو نام این فیلم را تایید نکردند و اشاره‌ای نیز به آن ندارند؛ اما مشخص است که نام قسمت چهارم فیلم Avengers می‌تواند باعث افشای پایان فیلم Avengers: Infinity War شود و بدین ترتیب بسیار بعید است که مارول بلافاصله پس از اکران این فیلم، نام قسمت چهارم را اعلام کند و احتمالا باید مدت بیشتری برای اعلام نام رسمی فیلم Avengers 4 صبر کنیم.

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. علاوه بر این، مارول تایید کرده است که فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۱۱ می ۲۰۱۸ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) در کشور چین اکران شود. بازار کشور چین از اهمیت زیادی برای مارول و دیگر استودیوهای هالیوودی برخوردار است و مارول حساب ویژ‌ه‌ای را برای فروش فیلم Infinity War در این کشور باز کرده است. همچنین مارول پوستر بازار کشور چین و کشور ژاپن فیلم Avengers: Infinity War را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Poster

Avengers: Infinity War Poster 1

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Ccomicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده