نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

مت دیمون پیشنهاد بازی در نقش منفی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را رد کرد

طبق شایعات و خبرهای منتشر شده، مت دیمون پیشنهاد بازی در نقش منفی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را رد کرده است.

فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، قرار است از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) آغاز شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است تا اواخر ماه سپتامبر ۲۰۱۸ (مهر ۱۳۹۷) طول بکشد و بیشتر مراحل فیلمبرداری این فیلم در استودیو پاین وود آتلانتا انجام خواهد شد. با این حال،‌ اطلاعات بسیار کمی از دومین فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر سرشناس پیشنهاد بازی در این فیلم مورد انتظار را رد کرده است. در طول برنامه ویدیویی MeetTheMoviePress، جف اسنایدر مدعی شد که از منابع نزدیک به مارول و سونی پیکچرز شنیده است که آن‌ها مت دیمون، بازیگر فیلم Jason Bourne (جیسون بورن) را برای بازی در نقش شرور و منفی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming در نظر گرفته و به او پیشنهاد داده بودند که این بازیگر پیشنهاد مارول و سونی برای بازی در این فیلم را رد کرده است.

با این حال، اسنایدر از دادن اطلاعات بیشتری در این مورد خودداری کرده و مشخص نیست که چرا و به چه دلیل مت دیمون پیشنهاد سونی و مارول را رد کرده است. همچنین اطلاعاتی از نقش پیشنهاد شده به دیمون در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که دیمون ممکن بود نقش شرور و و منفی این فیلم را بازی کند. شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲) یکی از بخش‌های مبهم این فیلم است. شخصیت والچر با بازی مایکل کیتون، شخصیت شرور و منفی اصلی قسمت اول بود که نمایش آن با استقبال طرفداران و منتقدان روبه‌رو شد. علاوه بر والچر، شخصیت‌های شرور دیگری از جمله تینکرر و شوکر نیز در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور داشتند و به شخصیت اسکورپیون نیز در بخش‌هایی از فیلم اشاره شد.

Spider-Man in Avengers: Infinity War

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه قرار است در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming شاهد یک شخصیت شرور و منفی زن باشیم که شخصیت فریبنده و دلربایی دارد. با این حال،‌ هنوز مشخص نیست که این شخصیت، کدام یک از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی است. همچنین گزینه‌های مختلفی برای نقش شرور و منفی که به دیمون پیشنهاد شده بود، وجود دارد و ممکن است شاهد شخصیت‌هایی مثل نورمن آزبورن، سندمن و الکترو در این فیلم باشیم. کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming 2 بر عهده جان واتس خواهد بود و تام هالند نیز برای نقش آفرینی دوباره در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم باز خواهد گشت. همچنین انتظار می‌رود که کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز باشد.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده